Alla inlägg den 10 december 2008

Av matilda westlin - 10 december 2008 23:03

Samtidigt som jag satt och skrev blogg tidigare idag om att jag tyckte det skulle vara så jobbigt att gå och sola så ringde kunne och behövde ha frågorna & svaren till provet. Då sa jag att han fick komma senare och skriva av allt eftersom jag skulle gå och sola. Men då säger kunne att han också skulle behöva sola och att han hämtar mig påängång. Haha gissa om jag blev glad? :D Jag slapp gå i kylan som jag gruvade mig för, lalala ibland så har man tur ;) höhö. Vi for iaf till två bleka och tog "varsitt ligg" som mormor säger, haha! Åkte sen hem till mig, (jag säger hem nu när jag är hos mormor eftersom jag är här hela tiden ;) For iaf hit och jocke skrev av frågorna sen for han hem till sig. Jag och mormor åt middag sen så har vi kikat på både bonde söker fru & oskyldigt dömd ikväll :) Men jag har inte orkat med att plugga speciellt mycket, jag har bara kikat igenom provet :o Jag orkar inte bry mig så mycket, det får gå som det går.. Jag vill bara ha jullov nu! Orkar inte skolan. Menmen, nu ska jag borsta tänderna och gå och sova :) puss&godnatt sötisar

Av matilda westlin - 10 december 2008 15:07

Idag har jag varit på stan med Malin och Linda :) Vi tog en fika på charm och då kom även Sanna dit och satt sig med oss :) Sen gick vi på stan, jag shoppade en jätte fin lila sminkväska, den var riktigt stor så den var som gjord för mig och alla mina tusen grejer ;) Sen så har jag köpt min första julklapp idag och den är till maja :) Har ingen aning om vad alla önskar sig så det måste jag kolla upp :o Är hemma nu, har precis druckit kaffe :) Jag funderar på om jag ska gå och sola en sväng, jobbigt men det skulle verkligen behövas ;p Sen ikväll är det en riktig tvkväll fast jag måste även plugga :/ Har prov imorgon :o Men det är sista provet innan jul så det känns så jävla bra.

Och gud vad jag längtar till helgen nu :D På fredag så ska vi fira Sanna, ska bli skit kul sen så om man åker in till stan senare på kvällen så är jag lite småsugen på att gå på primero :) lalala är aspeppad på att festa. Det som är mindre roligt är att jag har tagit på mig att jobba både lördag och söndag så det blir en körig helg. Ska nog ut både fredag och lördag också, huvva hur ska jag orka? aja jag måste, peppa peppa ;) och justja, nu har jag fyllt på telefonen igen så nu kan jag smsa :) Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards