Alla inlägg den 20 december 2008

Av matilda westlin - 20 december 2008 17:09

Idag har det gått jätte bra på Cleo, gud vad folk vi har haft :D Det är så himla kul att jobba när det är full fart hela tiden :) Jag undrar hur många paket jag slår in nu varje dag ;) höhö, skulle faktiskt vara kul att veta :D Och appropå ingenting så är "höhö" ett ord som jag fått på huvudet. Jag vet att det är skit fult att både skriva & säga men ändå så säger jag det gång på gång, haha så nu vet ni det också ;)


Annars ikväll så verkar det som om många ska ut, typ alla? :o Men jag själv ska vara tråkig och vara hemma och ta det lungt :p Jag orkar faktiskt inte dra ut nu när jag jobbar som jag gör.. Visst, jag skulle kunna dricka massa kaffe, sova en stund och sen vara pigg för utgång men då skulle jag istället vara helt död imorgon och det vill jag inte så neej, jag är hemma ikväll. Hur tråkigt det än är men det kan behövas, blir inte så  många lugna helger nu för tiden ;o Jag är iaf kvar här hos mormor och vi har så mysigt. Det är hon, jag, fridde och såklart min lilla Milla. Sitter och väntar på maten nu, vi ska äta kött, sallad och klyftpotatis :) Och till så ska vi dricka vin ;) Vuxen jag har blivit som kan sitta och dricka vin till middagen och dessutom att jag gillar rött vin, höhö. Dricker alltid annars vitt om jag ska ut men till mat är rött nästan godare, iaf till kött :) Men nog om det. Nu ska jag gå och ta på mig mjukisar och vänta på maten, pussssen

Av matilda westlin - 20 december 2008 11:19

Idag jobbar jag på Cleo :) Farmor var nyss in och berättade att hon hade köpt en matta till mig som jag ska få som en tidig julklapp, ååh sötis! Jag såg den igår, blev helt såld och skickade ett sms till både farmor & farfar & skrev att jag önskade mig mattan och nu har hon köpt den. sötnos, vad glad jag blir :)


Igår jobbade både jag & Linda på Body shop, det var riktigt kul :) Julhandling som bara den och så hittade jag en till julklapp till mamma där :) När jag slutade var jag helt slut så jag gick hem till mormor, middagen var redan klar så vi åt, drack rött vin och myste! Satt och kikade på filmen Göta Kanal 2, haha den är skit bra :D Sen gick jag och la mig ganska tidigt, superskönt!


bild; hittade den här söta bilden på mormor som står och jobbar på cleo ;)

Ovido - Quiz & Flashcards