Alla inlägg den 24 december 2008

Av matilda westlin - 24 december 2008 23:44

Jag börjar detta inlägg med att skriva godjul till er alla :)

Och ja, idag är det julafton och jag verkligen älskar den här dagen. Det är så mysig med all mat, alla julklappar, stämningen, ja allt är underbart :) i love it. Vi har varit här hemma hos oss på södermalm, mormor och alla kom hit och firade jul. Dagen har varit skit mysig och jag fick verkligen allt jag önskade mig :D orkar inte skriva upp allt för jag har fått så förbannat mycket, både pengar och grejer, ååh underbart med jul =D


Annars idag innan alla kom hit och jag skulle klä på mig så tog jag på mig ett par nya stayups som jag köpte igår och såklart blev det världens maska på dom. Fan, vad less jag blev då. Hade köpt ett par helt nya, as snygga och såklart var det bara ett par i paketet så idag har jag gått runt med en maska från foten upp till knät, snyggt! Njae inte precis, blä jag är så klantig. Plus att när jag skulle locka håret förut så råkade jag he locktången mot min kind och det gjorde så fruktansvärt jävla ont sen när jag tar bort tången så tappar jag hud :O faaan, kunde det bli värre? Så nu har jag världens köttsår på kinden, ingen hud där och det svider som fan :/ åh, jävla bajs! Jag hoppas det hinner läka tills imorgon, förmodligen inte men man kan ju hoppas. Jag har otur i allt :/ och är så jävla klantig, det erkänner jag :o

Men annars så har dagen varit världens mysigaste, tack för alla fina julklappar och för allt mys, loveli.


Och förutom att det är jul idag så fyllde min gosprupp Lisa 18 år igår :D ååh, äntligen gullis :) Så imorgon då det är juldan så ska vi fira dig =D Grattis igen gumman :) Vi firade även lilla julafton hos pappa igår :) Där var det också super mysigt. Fick massor med pengar, presentkort och grejer, mihi jag älskar jul :D


Men nu är julafton över och jag ska snart gå och lägga mig. Är skit trött och jätte hängig. Jag har råkat ut för att bli sjuk, fy i helvette. Jag har jätte hög feber och är snuvig som fan. Jävla skit :/ Men jag ska försöka vila hela dagen imorgon tills vi ska ut och äta sen får vi se om jag blir bättre eller inte. Men fira lisa imorgon ska jag ändå göra, hur jag än mår ;) Får vila upp mig alla andra dagar på lovet. Men hoppas febern försvinner iaf, allt blir så jobbigt och man får så ont i kroppen :/ Menmen, jag skriver mera imorgon om hur jag mår osv. Nu ska jag fortsätta sjunga kareoki med mamma ;) Sen gå och sova. Hoppas alla har haft en supermysig dag med massa julklappar, pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards