Alla inlägg den 27 december 2008

Av matilda westlin - 27 december 2008 21:45

Nu är det lördagkväll och jag är här hemma på södermalm med mamma. Det är så jävla skönt. Jag verkligen njuter av att vara här, bli ompysslad och springa runt i vårat stora mysiga hus, damn i love it. Idag så har jag jobbat, vilket jag redan har berättat i tidigare inlägg men det gick superbra, blev ganska mycket folk tillslut :) Var även och shoppade en ny plattång och ett medel till håret på sax&kam. Sen blev det en ansiktskräm och ett puder från Bodyshop samt en tröja från Vero Moda så jag är riktigt nöjd med mitt handlande :) Ikväll så har jag och mamma ätit pizza, mitt önskemål höhö. Och nu så sitter vi och dricker vin och tänkte dra ner på stan och ta varsin öl ;) Jag har ingen aning om hur kvällen kommer sluta eller vad vi ska göra men det återstår att se, lika bra det. Dock så känner jag mig hemsk utan löshår menmen, så äre nu. Nu ska jag och mamma göra oss klara och dra oss neråt, hoppas på en kul kväll. Justja, jag surrade med Marcus Reise i telefon förut, gud vad längesen nu. Jag måste erkänna att jag saknar dig ganska mycket faktiskt, hoppas vi kan ses nått nu snart, skulle vara skit kul :) Ville bara tillägga det. pussalla

Av matilda westlin - 27 december 2008 11:15

Hej påer.

Imorse vaknade jag utav att jag fick ett sms, då var klockan halv tio och jag skulle börja jobba klockan tio. Shitt, panik! Upp och stressa som en dåre.. Ringde och sa att jag skulle bli sen men lyckades komma ner till halv elva iaf så det var okej. Usch, vad hemskt det är att stressa på morgonarna, hela dagen blir förstörd. Men nu är jag på jobbet, farmor var nyss in och visade att hon hade varit på makeupstore och blivit sminkad, haha sötnos. Sen fick jag en skit söt liten klocka som jag sett och söt som hon är så gick hon och köpte den åt mig utan att jag ens sa nått :´) ååh, gullfia. Just nu är jag själv på Cleo, mormor är och byter min lilla plattång som jag fick i julklapp. Jag önskade mig en sån men nu när jag fick den så gick min stora sönder så jag ska byta den och så skulle mormor lägga pengar i mellan så jag får en ny stor :) Det är en Gama plattång från sax&kam, har lånat den av mormor förut, den är superbra så nu är jag glad som satan som får den istället :) Sen måste jag gå och shoppa lite på h&m, bla en foundation, vax, sminkborttagning osv. Men nu ska jag göra iordning lite fika tills mormor kommer tillbaka :) Hoppas det blir mycket folk idag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards