Alla inlägg den 9 december 2008

Av matilda westlin - 9 december 2008 18:24

Nu ska jag sälja iväg mina Levisjeans. Jag har använt dom en gång men då kunde jag inte knäppa knappen så när jag skulle ta på mig dom så sprack såklart dragkedjan.. Men jag har köpt en ny dragkedja så det ska mormor fixa ikväll och då blir dom som ny igen. Har försökt men jag får inte på mig jeansen! Jag fattar inte vad jag tänkte på när jag köpte dom eftersom dom aldrig har passat? Dom har hela tiden varit för små men det är typiskt mig att tro att jag ska kunna komma i dom tillslut :p aja, jag lyckas iaf inte så nu ska dom iväg! Jag tycker dom är skit fina så om det finns några kvar på Carlings så ska jag köpa ett par likadana fast en större storlek såklart :)


Jag köpte dom för 899;- och nu vill jag ha 700;- eftersom det är ju inget fel på dom :) och som sagt jag har använt dom en gång. Storleken är 24/32. Är du intressead så skriv här på bloggen eller ring mig på 0709988308 :)

Av matilda westlin - 9 december 2008 15:58

Nu är det dags för träning igen :) Hurtig jag har blivit, tredje dagen i rad jag lyckas ta mig till friskis och köra ett pass :) Sen har jag inte heller ätit nånting onyttig på hela veckan, woho bra matilda :) Dock är det bara tisdag men ändå ;) Jag äter godis, kakor, bullar och allt möjligt onyttigt man kan tänka sig varenda dag :o Men nu ni, den här veckan så ska jag vara nyttig, får se om jag lyckas ;) aja, nu ska jag byta om och springa och möta Linda :) Jag är lite små sen ser jag, opps. Lägger in bilder på jeansen ikväll :) Pussbabes


Och när ni läst klart inlägget så kan ni ta och lyssna på den här låten holiday som jag fått på hjärnan och som inte vill försvinna. Spelade den imorse från mormors sourrandljud och man kan inte bli annat än på bra humör ;) Hörde den på träningen häromdan och jag hade mer eller mindre glömt bort låten så nu blir det en favorit i repris ;)


Av matilda westlin - 9 december 2008 08:39

Godmorgon allihopa. Inatt har jag sovit väldigt dåligt. Jag gick och la mig mycket tidigare än jag brukar men jag har vaknat till och från hela tiden, mormor har snarkat och det har varit omöjligt att sova :o Sprang på toa och har varit hungrig osv. Usch, jag hatar att sova dåligt plus att imorse vaknade jag långt innan väckarklockan och var pigg så då gick det inte heller att somna om.. Menmen, jag är uppe i tid iaf :) Dock så kommer jag bli väldigt trött senare idag men just nu känner jag mig pigg :) Har t om hunnit med att tagit ett bad, älskar att göra det på morgonen :) Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och kika på dom tjugo minuter det är kvar på vakna med the voice sen göra mig klar och gå till skolan. Hoppas alla får en bra dag idag :) btw, jag har fortfarande inga pengar på telefonen, fyller på senare idag, kanske ikväll så nu vet ni det :) pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards