Alla inlägg den 28 december 2008

Av matilda westlin - 28 december 2008 17:40

Kvällen igår blev så himla bra, fan vad jag hade roligt tsm med dig mamma :) Vi gick först ner till irish och tog varsitt glas vin/öl. Ted och Andreas var också där så dom satt sig med oss och surrade, skit trevligt! Sen gick jag och mamma vidare till stadshuset och tillbringade resten av kvällen där :) Det var jätte mycket folk ute och väldigt roligt folk, jag hade skit kul :D Blev kanske lite för mycket vin/öl än vad vi hade tänkt men det är smällar man får ta, kul hade vi iaf :) Drog och käkade på kebabcity innan vi tog en taxi hem :)


Idag har jag bara latat mig, sett på filmen änglagård med mamma, ätit en massa choklad och bara chillat :) Är så himla seg idag men ikväll ska jag ner och käka på Jops med Linda :) Ska bli så skönt att surra av sig en massa, det behöver jag verkligen nu. Får se vad vi hittar på mer ikväll :) Pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards