Alla inlägg den 30 december 2008

Av matilda westlin - 30 december 2008 18:40

Jag vet att folk snackar så jävla mycket.. Ni hittar på saker för att ha nånting att prata om Men vet ni vad? Ni får säga vad ni vill om mig, ni får tycka exakt vad ni vill om mig också.. Jag bryr mig inte ett skit! Därför orkar jag inte ens lägga ner tid på att prata med dom som snackar.. Ni som är mina vänner & känner mig vet vad som är sant sen ni som väljer att tro på saker ni hör utan att kolla med mig först om vad som är sant och inte ni kan dra åt helvette för ni är bara falska och saknar ett eget liv att prata om. Fast man kan ju även vända på allt och se på det som att det är kul att jag kan roa några iaf, prata gärna om mig om det får er att må bra, gör det. Jag skiter i vilket :)

Av matilda westlin - 30 december 2008 15:12

Nu har jag missat att skriva blogg i två dagar, vilket jag hatar för då måste man sammanfatta lite kort för att få med allt. Men jag ska försöka göra ett försök :)


I söndags så gick jag och Linda ner till Jops och åt mat, vi delade på en flaska vin, åt en jätte god middag plus en efterrätt :) Supermysigt. Sedan gick vi vidare ner till Skeppsbrokällaren och tog ett till glas vin och surrade, jätte mysig kväll :) Vid elva så blev det smockat på Skeppan, sjukt mycket folk men det var trevligt :) Träffade bla Danne, grannen och hans gäng ;) Men jag & Linda hade bestämt oss för en någorlunda lugn kväll så vid halv ett började vi röra oss hemåt. Träffade Robin, Dick, Niklas och Ferat när vi var påväg hem, surrade med dom ett tag sen gick vi vidare. Somnade på engång när jag kom hem.


Måndag, igår så tog jag & Linda en tur ut till birsta där det var kaos, folk överallt. Gud, man blir tokig :o Vi stod i bilkö i sammanlagt en timme den dagen, fyfan. Men det blev lite shopping iaf, jag inhandlade ett festlinne, en vit tshirt, lite smink, vax osv. Sen handlade Linda massor inne på själva Ikea. Åt lunch på Charm sen for vi hemåt. När jag kommer hem så är det ingen hemma och jag har inte med mig nån nyckel så jag sprang ner till Linda & Robin där även Niklas var så jag stannade där :) Vi fikade och surrade. Lite senare drog Robin och Niklas på träningen så jag o Linda åt middag tsm och bakade en kladdkaka ;) Vilket vi misslyckades med, hur man nu kan göra det? haha! På kvällen såg vi på hockey där hemma, Danne, Niklas, Robin, Linda och jag :) Jätte mysig dag/kväll. Gick sedan hem till mamma :)


Idag, söndag så har jag städat som en dåre, hela mitt rum och hela badrummet. För eftersom min lilla misse älskar att bita sönder blommor och riva ner dom så det var jord överallt vilket inte gjorde mamma speciellt glad. Men tur hon for ner till stan så jag kunde städa i fred, höhö. Dock hittade jag inte nyckeln hem till huset som jag har lyckats slarva bort :o Jag vet inte hur jag ska förklara det för mamma eftersom det här är min tredje nyckel jag råkar tappa :o Men den här gången är den inte borttappad ute som alltid annars utan jag är helt säker på att jag haft den hemma i hallen men nu är den inte där.. Jag fattar ingenting men jag hittar den inte iaf, sämst :/ Men jag får väl erbjuda mig betala nytt lås osv så kanske det inte blir alltför livat, ååh jag hatar sånt här.


Nu är jag iaf i lägenheten, ska snart ta en prommis hem till mamma men innan så ska jag gå och sola. Ikväll ska jag bara ta det lungt, jag är förkyld och har jätte ont i ryggen :/ Så det blir till att bara slappa. Skulle vilja sätta i mitt löshår också men vi får se hur det blir med det. Puss hej


Ovido - Quiz & Flashcards