Alla inlägg den 3 december 2008

Av matilda westlin - 3 december 2008 17:57

Hej&hå, nu har jag precis kommit hem från träningen.. Jag är dyngsur, verligen hela jag, fast fötterna är värst.. Fy i helvette vad förstörda mina stövlar blir i det här vädret :o Borde igentligen ta på mig gummistövlar.. Jag har ju faktiskt ett par som jag fick i somras när jag jobbade på ortviken, ett par riktigt grymma som säkert kostar nån tusenlapp :o Dom är riktigt fula men man vet aldrig, fortsätter det att vara såhär slaskigt så åker dom kanske fram ;) Träningen gick iaf bra :) Och annars idag så har jag varit i skolan :) Började dagen med en jätte skön morgon. Jag badade, tvättade håret, drack kaffe, fikade och tog det bara lungt :) Jag målade t om naglarna fast som alltid så orkade jag inte vänta tills det torkade och då blev det kladd av alltihop :o Så då var det var bara att ta bort, haha typiskt mig ;p Senare vid elva så gick jag till skolan och mötte Malin :) Vi hade bara två lektioner, först projektarbete sen historia och då såg vi på en film som hette "the pianist", vi hann inte se klart den så vi ska fortsätta se den imorgon.. usch, den är jätte hemskt men faktiskt riktigt bra och sevärd!


Igår så var jag och tränade med linda efter skolan, hon klippte sig vid tre så jag gick till cleo och väntade på henne :) Drack kaffe med lotta och mormor sen när hon var klar så gick vi bort till friskis i skitvädret :/ Efter träningen så gick jag hem, städade och duschade :) och så kom Johan och hämtade mig så for vi ner och solade på det där nya solariet i haga, där var det jätte fräsch & det är ju hur perfekt som helst att ha ett solarium så nära mig :) Nu slipper jag gå ända ner till stan ;) Efter solningen blev det middag hos pappa och så skjutsade han ner mig och lillan till mormor :) Så inatt har vi sovit här, mysigt som bara den! Vi såg på tv hela kvällen, drack tee och åt peppisar :) och justja, vi fick tillbaka skriftliga nationellaprovet i svenska idag och gissa vad jag fick? MVG ;) haha, bra matilda. Trodde jag aldrig och inte för att det spelar så stor roll vad man får på nationella men det var kul att jag fick så bra betyg med tanke på att jag skrev 21 sidor ;) lalala, jag kan om jag vill :)

Ovido - Quiz & Flashcards