Alla inlägg den 25 december 2008

Av matilda westlin - 25 december 2008 14:57

Idag är det juldagen och jag sov riktigt länge imorse, super skönt :) Jag vet inte riktigt hur jag mår idag men jag är snorig och har feber men jag lever i princip på både alvedon & ipren så jag mår mycket bättre när dom verkar. Det är min räddning idag, annars hade jag aldrig orkat kliva upp ur sängen ens. Men alvedon är min räddning så tack och lov för det! Sen mitt sår på kinden från locktången igår är mycket sämre, fy i helvette :/ Ser ut som en stor leverfläck och det svider som fan. Tur det finns smink. Ska göra mitt bästa för att täcka över det.


Idag på dan så har morfar varit här och ätit jullunch, jag själv åt typ ingenting, bara lite sill. Är så fruktansvärt less på all julmat nu. Usch jag vill ha normal mat, tur vi ska på bite line ikväll och äta :D mm, gott det ska bli. Och så ska vi fira Lisa ikväll och det kommer nog bli skit kul. Vi får se vart vi hamnar sen =D Lindagumman mår inte heller så bra idag :/ Hon hade mer feber än mig så hon blir hemma ikväll :( lillstackare, du måste bli frisk gumman :/

Men nu ska jag måla naglarna röda och fika lite sen måste jag fixa mig inför kvällen :) Hoppas vi ses ute ikväll ;) puss snyggingar

Ovido - Quiz & Flashcards