Alla inlägg den 1 april 2008

Av matilda westlin - 1 april 2008 22:30

gaah vilket härligt vädet det har varit idag, knappt att man behövde jacka:) sjukt skönt, sommar sommar sommar!! gick i skolan som vanligt idag sen när jag kom hem tog jag en långprommis med elviz (våran hund) :) linda och jag hade tänkt att gå iväg och träna men det blev ej så så istället var jag hemma och kollade på andra avenyn, fan jag har blivit helt besatt utav det, det är så otroligt bra! jenny ringde förut en sväng också, helvette vad hon skrämde mig, hon började ljuga ihop att det fanns en film på mig när jag låg i badkaret och rakade benen, haha det lät ju sjukt för jag vet ju att ingen har filmat mig men när hon berätta och sa att hon sett den blev jag lite småskraj faktiskt, haha trodde att tex maja hade tjuvfilmat mig men tillslut när jag både pratat med maja och blivit helt chockad så sa jenny; april april.. hahah fyfan vad vi garvade sen! haha! sjukt tjej ;) sen pratade vi på och jag blev alldeles hes och fick jätte ont i halsen :o så nu ska jag lägga mig i sängen och dricka en kopp tee.. puss

Ovido - Quiz & Flashcards