Alla inlägg den 6 april 2008

Av matilda westlin - 6 april 2008 23:55

min helg har varit lugn, men så jävla mysig!! på lördagen så gick jag och träffade linda så tog vi en prommis från södermalm upp till pappa i haga, gaah det var så jävla härligt och varmt ute, både jag och linda blev på as bra humör och blev riktigt sugen på att fara och bada.. men det är lite tidigt än ;) så vi gick upp till pappa och lånade mediagaten med filmer sen vidare upp till hampus lägenhet som vi fick låna hela kvällen :) började med att vi gick och käkade på restaurangen där uppe i haga, vi åt värsta gomaten och satt där i flera timmar.. surrade på som vanligt med mycket garv! sen gick vi tillbaka till lägenheten som bara ligger några meter därifrån.. då började vi greja med mitt hår, färgade utväxten och gjorde några slingor :) sen blev det glass, fruktsallad och film! gaah vi hade så sjukt mysigt och jävligt kul , haha båda var nog lite för övertrötta så vi skrattade hela tiden.. sen vid ett/halv två skjutsade pappa hem oss!


idag; tog det lungt hela dagen, sen blev det middag hos pappa :) efter det skjutsade vi maja till ljusta och så följde jag med pappa som skulle flytta en massa ved från sitt garage till farfars, det är faktiskt en bra bit att gå , helst med en skottkärra med massa ved i.. haha fan vad ful jag måste ha sett ut när jag drog all ved och hade arbetskläder på mig :P sen ville pappa åka, så jag sprang med honom i skottkärran, synd att vi inte hade nån kamera med oss, hahah! övningskörde hem men vi glömde övningskörsskylten och papperet som man måste ha för att köra men det kom ju ingen och stoppade oss så det gjorde det samma! sen såg jag på flightplan och så blev det natti.

Ovido - Quiz & Flashcards