Alla inlägg den 7 april 2008

Av matilda westlin - 7 april 2008 21:07

hellu!!!!!

har varit och tränat med jenny, linda och malin nu ikväll:) efter det så gick jag hem och kikade på andra avenyn.. det programmet får mig på så jävla bra humör, jag vet igentligen inte varför men jag skrattar hela tiden 8-) i like it! annars så försov jag mig imorse, vaknade utav att marcus ringde mig så då var det bara att kliva upp och göra mig klar.. sen ut i regnhelvetet :o blä! jag hade inte ens ett paraply med mig så jag har varit blöt hela dan! och fruktansvärt trött "/ sen blev det en prommis med linda hem, gah jag vill verkligen ha körtkort nu, då hade vi kunnat suttit oss i en varm bil och kört hem, men näe istället var jag döblöt och kall när jag kom hem! gud vad jag klagar nu :o men det går fan inte att låta bli när det är sånt här skitväder.. kallt och äckligt, så nu ska jag ta mig ett varmt bad, med massa skum, tända ljus o tänka på M! sen försöka lägga mig itid också, vilket jag aldrig gör nu för tiden.. men jaa, skriver mer imorgon. bye


jag blir så less och trött på alla jävla lögner, snälla.. fel att bara vara ärlig mot mig? jag får ont i magen och vill bara försvinna ibland men det är inget jag tänker göra utan istället drömmer jag mig bort och tänker på dig, jämt, överallt.. hela tiden! i love u

Ovido - Quiz & Flashcards