Alla inlägg den 24 april 2008

Av matilda westlin - 24 april 2008 20:48

tralla la vilken härlig dag :) plus att vi var ledig ifrån skolan idag så imorse sov jag ut sen ringde pappa och kollade så att jag var vaken och kom förbi, han tog en prommis med vovven medans jag gjorde mig klar, letade fram min moppehjälm och sen så for vi .. haha pappa köpte en moppe igår som han och agneta ska ha att köra med i sommar, så vi tog en tur runt stan sen for vi hem till pappa där jag skulle hjälpa honom med att måla ett garage.. det är ett jävligt stort garage och det ska målas på väggarna, i taket, ja överallt så det har vi pysslat med hela dan.. faktiskt skit kul och att jag får riktigt bra betalt så det gör det bara ännu bättre :) farmor kom med fika till oss hela tiden och lunchen fick bli en pizza :) sen när vi blev less och la av så tog vi en tur med moppen igen, haha!! och så åt vi middag hos farmor&farfar! sen skjutsade pappa hem mig och så hann jag inte mer än att byta så var det träning!

nu är jag hemma, tog ett bad nyss, haha jag hade målarfärg i håret, ansiktet och fulla armarna så var tvungen att skrubba bort det ;) nu blir fika och så ska jag sen efterlyst! pussis

Ovido - Quiz & Flashcards