Alla inlägg den 30 april 2008

Av matilda westlin - 30 april 2008 11:21

godmorgon!! underbart väder idag:D sov inte ut så jätte länge idag, det är så himla varmt på morgonen så jag vaknar alltid as tidigt :o aja, nu har jag precis tagit en dusch och tvättat håret :) idag ska jag hinna med mycket, jag ska hämta ut mitt löshår som förmodligen kommer idag sen ska jag och linda handla mat tills ikväll sen ska jag iväg till emelie en sväng också. sen ikväll har vi inte planerat nånting, haha vi är helt ovetande vad som kommer att hända.. det ända jag vet är att jag ska tillbringa hela dan hos linda, vi ska sätta i mitt löshår (om det kommer) & jag och lisa ska göra oss klara där tsm med lindis :) sen blir det grillning där hemma för oss girls o sen så vet jag inge mer.. jag skriver mer imorgon om kvällen ;) ha så kul ikväll allihopa, pussis


(13:06) uppdatering!
jävla skit, mitt löshår kommer inte idag, idioten skickar håret idag så det kommer säkert på fredag :o fan vad irriterande!! gaah.

Ovido - Quiz & Flashcards