Alla inlägg den 5 april 2008

Av matilda westlin - 5 april 2008 15:57

igår hade jag en as mysig dag tillsammans med linda på stan :) vi åt lunch, då kom malin förbi en sväng och satt sig med oss. sen gick vi och kollade på allt möjligt, jag köpte en bikiniöverdel, en tröja, ett hårband, hårfärg och lite annat.. sen gick jag till cleo och surrade med lotta lite och så fick jag skjuts till pappa utav mamma :) åt middag där och så följde jag med hampus upp till han för han skulle kika på min ipod, vi fick tyvärr inte till den :/ sen blev kvällen lugn.


idag blev det inget jobb för mig, istället så har jag varit och kikat på innebandy, på jossans match :) var faktiskt riktigt kul och det var småbarn överallt, gaah så jävla söta! ge mig ett ;) men sen gick jag hem och då ville mamma ner på stan så jag hängde med :) inhandlade en sminkpuff ;p och nu är jag hemma.. ikväll ska jag vara med linda :) vi har lånat hampus lägenhet så vi ska dra och käka nånstans sen blir det mys och ännu mera mys :D aja nu ska jag dra. pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards