Alla inlägg den 28 april 2008

Av matilda westlin - 28 april 2008 16:59

inatt har jag sovit i max två/tre timmar och då kunde jag såklart inte gå till skolan idag, sket i att ställa klockan så jag skulle få sova ut men det fick jag inte, istället ringer pappa mig och börjar berätta om skatt osv.. jag ville bara slänga telefonen åt helvette .. men efter en stund piggnade jag till och ringde linda o surrade ett tag! mycket trevligare samtal med henne än med pappa om att jag ska betala skatt :p sen gick jag ner för att göra lite fika, då ligger maja i soffan och sover, väcker henne och hon berättar att hon har magsjuk, usch stackarn! men jag har iaf fått sällskap idag :) men dan har varit riktigt händelselös, det ända jag har gjort är att gått ut med vovven en gång, sett på tv/film och bara latat mig. så ikväll ska det bli jätte skönt att träna :) och på alltihopa så har jag världens mensverk, jag är fortfarande trött och grymt besviken.. jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och bara ändra på allt, då hade det inte varit så jävla jobbigt som det är nu!! usch inte min dag idag! aja nu ska jag äta lite mat och hoppas på att träningen gör mig på bättre humör, puss

Ovido - Quiz & Flashcards