Alla inlägg den 27 april 2008

Av matilda westlin - 27 april 2008 22:30

lördagen började med att jag jobbade på cleo sen vid tre for jag ut till vårmässan med mamma och mormor, maja hade två dansuppvisningar så vi for bara dit för att kika på dom :) annars tycker jag att mässan är värdelös och tråkig! men uppvisningarna  var sjukt bra och tony irving var där, haha han var döskön ;p när allt var klart så for vi hem och åt middag sen gjorde jag mig klar och gick upp till linda :) hon fixade mitt hår och vi drack varsin cider sen gick vi vidare.. började med att gå och köpa en jättefin blombukett till andreas som hade en liten födelsedagsfest, sen gick vi vidare upp till andreas i våra klackskor, snacka om att våra fötter var helt döda när vi kom fram efter långbacken :o vi var inte så jätte många hos andreas men vi hade fan skit kul! sen vid halv ett beställde vi taxi ner till stan, avslutade kvällen på bk :) skit kul kväll, tack allihopa!


idag (söndag); sov ut till elva sen var det bara att kliva upp, klädde på mig och så kom pappa och hämtade mig. vi for och började måla, hann klart idag, svin skönt! så nu vill jag bara att det ska bli nästa månad så jag får min lön, haha!! sen for vi och ut till birsta, köpte en pall på living, en as liten pall för ettochfem, sjukt! sen hittade vi en lampa som passade perfekt i hallen! efter allt fixande så blev det pizza och så for jag hem och tog ett bad.. när jag låg och badade så kom marcus förbi och sa hej :) nu blir det tvn, sen natti. pusspåer
Ovido - Quiz & Flashcards