Alla inlägg den 16 april 2008

Av matilda westlin - 16 april 2008 19:02

idag har jag varit i skolan och jag är riktigt stolt att jag gick på varenda  lektion fast man bara ville ut i sommarvädret!! men på lunchen gick vi in till stan, jag gick och bokade en klipptid på hårrullen hos åsa :) sen köpte linda ett jätte fint sommarlinne och så var lunchen slut :o blä, kortisluncher.. men imorgon blir det en glass på stan om det är lika fint väder som idag :) efter skolan så gick jag hem, åt middag och så blev det en promenad till stan igen, gick och klippte mig.. jag tog ju ut löshåret igår och mitt hår såg riktigt förjävligt ut, slitet som fan! så nu har jag äntligen klippt bort det risiga, men håret blev grymt kort, haha!! funderar starkt på att köpa nytt löshår som inte sliter lika mycket som det jag haft i nu.. gaah allt är så dyrt! jag har fan inga pengar kvar sen förra helgen, gjorde av med 800 spenn, och idag 400 så nu är jag pank kan man säga!! men på lördag ska jag jobba så jag får ihop lite mer pengar :) och dammsuger jag hemma så blir mamma glad och ger mig pengar, haha!! aja.. efter frissan så gick jag förbi linda en sväng på jobbet, söta alla är som sitter där och ringer, haa :) får se vad det blir ikväll, förmodligen en prommis runt sidsjön med vovven! men nu ska jag gå, puss

Ovido - Quiz & Flashcards