Alla inlägg den 15 april 2008

Av matilda westlin - 15 april 2008 19:15

imorse försov jag mig ganska rejält så det kändes bara onödigt att gå till skolan så jag blev hemma.. pratade med marcus lite senare på dan och han var ledig så vi bestämde att vi skulle ut och åka en sväng med bilen, det var ju så härligt väder ute :) for lite överallt faktiskt, sen stannade vi på norra ett tag och fikade ;p sen for vi hem till marcus för att jag skulle få träffa milla, har inte sett henne sen i fredags, gaah min lillmisse!! sen for vi ut till birsta, gick på systemet och for och kikade på den där drakborgen, haha hon som jobbade hon ba; jaa gå in och klättra i borgen ni, den är gjord för vuxna också, haha så jävla fult!! vi gjorde det inte, gick bara in och kikade.. sen for vi ut till marcus pappa och rallykörde där i skogen ;p sen for vi hem till mig och åt mat!! faktiskt en riktigt mysig dag, tack marcus :) sen på kvällen blev det andra avenyn och desperate :)

Ovido - Quiz & Flashcards