Alla inlägg under oktober 2009

Av matilda westlin - 17 oktober 2009 13:04

Onsdag; blev pizza till middag, vi gjorde egen pizza :) t om en dubbel sats med deg så det blev jäkligt många pizzor, sju eller åtta stycken :D vi åt och tog det bara lungt på kvällen. hade fortfarande feber och ont i halsen :(


Torsdag; hampus kom hit och var med oss :) vi åt pizzorna som var kvar, kikade på mammas pojkar och bara myste :) jag fick även en vinflaska av hampus som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år men vi har typ inte träffats sen dess :o han stannade till halv tolv eller nått.. sen blev det natti.


lite bilder på vårat pizzabak ;) HAHA kolla dom sista bilderna, SÖTA!

            


  

Av matilda westlin - 16 oktober 2009 06:21

godmorgon påer! klockan är 06.21 och jag har precis klivit upp.. jag sitter här vid datorn med en stor kopp te och har precis tagit två alvedon & en ipren.. jag mår inge vidare idag heller, mest ont i halsen, därför jag ska försöka få i mig te nu :( idag ska jag på arbetsintervju, åh det är ingen bra dag idag.. jag somnade kvart i fyra imorse, fråga mig inte varför.. :s det spöregnar ute och jag är sjuk som ett as! men jag hoppas det kommer gå bra! nu ska jag göra mig klar och ge katterna deras morgonskinka/mjölk :) skriver mera sen, hej!

Av matilda westlin - 13 oktober 2009 23:00

Haha, men hua vad äcklig pajen blev!! Jag är ingen bakerska ;) och ingen pajform hade vi heller, lyckat.. Så nu går jag och lägger mig, bye! Kyss


 

Av matilda westlin - 13 oktober 2009 20:50

Nope, jag mår inge bra idag.. Jag har legat i soffan med mitt duntäcke exakt hela dagen och mer eller mindre bara sovit.. Det är skumt för termometern visar ingen feber men jag har varit kokhet och haft hur ont i kroppen som helst så feber har jag, oavsett vad tempen visar.. Anton kom hem vid halv sex och då fick jag två Ipren som gjorde mig lite piggare.. Jag kunde iaf äta och dricka vatten så nu är jag uppe på benen igen. Fan vad jag hatar att vara sjuk.. Jag som hade tänkt ta tag i mitt onyttiga liv och börja gå ut och gå på morgonarna men det får vänta.. Jag måste bli frisk först! Anton är också sjuk, fortfarande :o Hans pencilinkur är slut men han har inte blivit bättre så idag var han på vårdcentralen igen och fick massa nya mediciner, mest mot näsan.. Nån konstig ballong han ska blåsa upp, typ tre olika nässprayer som han ska använda i två månader plus massa mer.. Åh, vad är det som händer?? sjuklingar.. Jag tycker väldigt synd om oss just nu.. Men ikväll ska vi kika på Desperate, pyssla om varandra och äta en hallonpaj med choklad som jag precis bakat :) Jag har aldrig bakat en paj förut och den ser väldigt konstig ut men jag hoppas den kommer gå att äta, haha!

Av matilda westlin - 13 oktober 2009 13:32

Hej påer! Natten har varit helt sjuk! Jag och Anton låg och surrade om en massa mysigt som hände innan vi träffades, hur vi spanade in varandra.. Min dröm, hur rädd jag var för honom när han raggade på mig på en fest.. Hur vi dissade varann och vilken fel uppfattning vi hade av varandra, jag tyckte att han var världens drygaste bitch typ och han detsamma om mig. Haha, roligt hur fel det kan bli.. Men jag är så glad att vi träffades, jag är så himla kär!!


När vi kikade på klockan så var hon fyra och vi somnade inte förrns hon blev fem så imorse var båda hur trött som helst! Jag vaknade upp med feber och jätte ont i halsen :( åh nej, jag vill inte bli sjuk nu! Jag känner mig helt slut idag.. Jag har ingen ork alls.. Upptäckte att alla alvedon och ipren var slut så här ligger jag i soffan och mår bajs :( Anton är på skolan så jag får vänta tills han kommer så jag kan få min efterlängtade värktablett :(

Av matilda westlin - 12 oktober 2009 15:34

Idag har jag pluggat och bakat chokladbollar.. Sov ganska länge vilket var hur skönt som helst.. Blev en sen kväll igår men jag älskar kvällarna och nu när jag ändå inte har något att göra på dagarna så sover jag gärna ut länge! Just nu sitter jag och väntar på Anton, han skulle till polisen och anmäla killen som lurade han på Iphonen sen till skolan en sväng. Han skulle vara hemma nu halv fyra så vi kunde åka och handla och hämtade lite mat hos farmor & farfar men icke.. Jag blir så förbannad för jag får inte tag i honom heller, hans mobil är helt störd! Det går inte att ringa den.. Sånt här gör mig så jävla irriterad!! Dom väntar på oss, vi ska storhandla och sen iväg till Antons mamma och äta mat.. Gud, vi kommer inte hinna.. JAG HATAR ATT STRESSA!!

Av matilda westlin - 11 oktober 2009 19:15

Så var helgen över.. Den har varit verkligen toppen förutom att min Mois åkte i fredagsmorse :( jag saknar dig verkligen skit mycket gumman! :( Men på fredag på dan så träffade jag pappa på stan, vi tog en fika på åhlenscafe och fixade med några papper.. Sedan gick jag och mötte Linda, då åt vi lunch på charm och kikade lite på stan :) Jag köpte present till Jenny som jag skulle fira på kvällen :) Väldigt mysig dag och kvällen blev klockren! Jag var sjukt opeppad och trött hela dagen men det vände när jag kom hem till Jenny :D Hon hade fixat så mysigt, med spel osv.. Vi hade skit roligt och kul att träffa alla underbara girls :) Vi festade på tills klockan blev tolv och då gick vi ner till stan, det blev Oscars, Open Mind ;) var sjukt lite folk där men vi dansade på och hade roligt ändå! Jag gick iväg och mötte Anton vid halv två, då blev det en sväng förbi Subway innan vi gick hem, tonfiskmackor såklart!


Lördagen var seeeg! Jag var inte den piggaste precis.. Anton & jag blev bjudna hem till farmor&farfar på middag så vi var där och åt godmat sen hem till pappa där Micke också va :) Vi satt och surrade med dom medans dom åt mat, drack lite vin och bara myste :) Vid sju gick vi därifrån, Anton gick ner till stan för att träffa grabbarna, fotbollskväll ;) och jag blev hämtad av Linda :) Vi for och handlade sen hem till oss och åt godis, chips och kikade på Körslaget. Mysigt! Vid tio for hon och hämtade Robin och jag låg deckad i soffan.. Hua, vilken jobbig dag! Men smällar man får ta när man har så kul kvällen innan! Anton kom hem vid ett och då åt vi mat sen sängen!


Idag har jag och Anton varit i birsta med pappa :) Han köpte högtalare på Mediamarkt sen tog vi en fika på charm, skön dag! Nu sitter jag och väntar på älsklingen min, vi ska kika på Ensam mamma och massa annat på tv ikväll.. Äta nån god middag och bara smala med chips, som alla andra kvällar.. Haha, min nya livsstil 8-) Men det blir ändring efter nyår ;) Nu orkar jag inte bry mig.. Ha en mysig kväll ikväll! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards