Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av matilda westlin - 5 augusti 2009 23:53

Men fan, mitt långa inlägg försvann bara för att jag glömde skriva in datumet, kul liv! men jag gör ett nytt försök, sitter ändå bara och väntar på att min älskling ska komma hem.. Ingen mening att lägga sig och sova innan ;)


Helgen var iaf supermysig! På lördagen var jag, Anton, Lovisa, Niklas, Angelica och Macke ute i Antons mammas stuga och grillade, vi åt godmaten som Anton gjorde, paj till efterätt som Lovan fixat, gott det med ;) Sen hade vi om jag inte minns helt fel sex liter vin, några öl, kaffe drinkar osv och innan kvällen var slut så var allt uppdrucket ;) Hur lyckas vi? Mysigt var det iaf! Dan efter åkte vi båt sen på kvällen hyrde jag & Anton tre filmer, köpte godis, chips och bara latade oss.. Smalt va?


Måndags; först jobb på Cleo sen var det meningen att jag skulle hjälpa Anton att måla hans mormors staket men latmasken bangade ur när vi skulle fara dit så vi tog en tur ur till hans mamma istället :) Surrade och myste där sen for vi ut till Berga för att hämta Macke, Angelica, Jenny och hennes kille. Det slutade med att alla satt och drack här hemma hos Anton, haha gissa om jag var död när jag skulle kliva upp klockan åtta dan efter? (tisdags) Vi gick liksom och la oss halv fem, braa!


Idag, onsdag så har jag varit på Cleo. Tog en tur på stan när jag slutat, inhandlade ett par skor på rea, två hårsprayer och en hårfärg :) Så när jag kom hem blev det färgning på min hemska utväxt.. Det blev blond hårbotten medans resten av håret är mörkt.. Fint va? Jag kan ja, huh :s


Åt sedan chinamat som Anton fixat, åh jag har tur ja som får världens godaste mat serverad varje dag plus att gullet hade tvättat alla mina kläder idag.. Fattar ni? Vilken kille jag har.. Helt sjukt vad underbar han är ;) Nu sitter jag här och väntar på att min baby ska komma hem.. Han är ute och åker båt med grabbarna :) Jag har även ätit ett helt paket hallon ikväll, druckit två vitamindrycker, kaffe osv.. Jag är så sjukt sötsugen hela tiden men Anton har lessnat på allt jävla godis jag köper hela tiden så ikväll har jag bara ätit ca tio morötter för att mätta mitt sug, haha! Nä nu ska jag lägga mig i soffan, skriver mer imorgon.. Puss&godnatt

...

Av matilda westlin - 5 augusti 2009 23:30

MEN KUL LIV!! Nu skrev jag världens längsta bok om allt som hänt under helgen/veckan och så bara för att jag inte skrev datumet på dagen så försvann allt.. åhhhh, lite less..

Ovido - Quiz & Flashcards