Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av matilda westlin - 24 augusti 2009 10:11

Jag träffade Anton fredagen innan gf, jag hade surrat med han ett tag innan men det har mest varit ingenting liksom.. Men på fredagen så klickade det, haha eller kanske inte då.. Vi båda var jätte fulla och jag följde med honom hem, spydde t om i hans säng.. SNYGG TJEJ! Men sen den kvällen umgicks vi i över en vecka, jag sov hos honom varenda dag och vi festade tsm varje kväll (under gatufesten) och exakt varje kväll spelades den här låten, jag vaknade till den och vi hade sex till den här låten jämt.. Ganska sjukt att jag bara minns just den låten eftersom det finns typ tusen låtar på hans Spotify.. Men den här kom alltid upp och vi båda reagerade på det så det har liksom blivit våran låt ;) haha töntigt med en "egen" låt.. Men jag var bara tvungen att skriva om det här.. Kanske för att jag är så jävla kär eller vad vet jag? haha jag älskar låten iaf och min fina Anton Ling ;) haha nä nu får jag sluta, så det inte går överstyr.. Haha herregud!

Av matilda westlin - 24 augusti 2009 08:37

Trött tjej! Jag är världens sämsta på att lägga mig i tid på kvällarna.. Igår när min älskling kom hem så tog vi en dusch tsm, vi fikade och surrade så vi kom i säng strax efter två, jippi! Så jag är såå pigg idag.. Jag ska iaf vara på Cleo hela dagen och nu är det sista veckan innan vi byter ägare så vi har tagit bort två märken som tjejerna ska ta över, Björg och Astrid&Agnes är märkena. Det var det jag var och gjorde igår på Cleo :) Men allt annat är det nu 70% på så kom och shoppa av mig ;) Vi har en annons i Dagbladet plus en intervju med mormor men jag har tyvärr inte sett det än.. Tror jag ska sno en tidning av en granne när jag går ner till jobbet, haha hoppas inte Anton såg det här nu ;) Alla hans grannar tycker ju redan såå mycket om honom, haha! menmen, nu måste jag skynda mig så jag hinner! puss snyggingar

Ovido - Quiz & Flashcards