Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av matilda westlin - 13 augusti 2009 22:31

Idag har jag varit på ett sånt där ungdomsinfo på arbetsförmedlingen.. Det var bara en timme men det var ganska segt.. Dom pratade mest om sånt som man redan vet och om dom själva.. Men nu har jag det gjort iaf! Ska även på ett till möte med min handläggare nästa onsdag.. Gick sedan till mormor och var där till femtiden :) När jag slutat så gick jag upp till Hampus och surrade med honom en stund sen kom Anton o hämtade mig så då for vi och handlade all mat tills imorgon plus lite annat hem hit :) Så nu är jag helt black, haha!


Vi har även ätit världens godaste middag idag som såklart min älskling fixat ;) Det blev kött, klyftpotatis och sås, så sjukt gott! Så nu är jag mätt och trött.. Tror jag ska lägga mig och kika på en film med Anton strax, det blir nog den jag såg igår.. Wallander - Kuriren :) Sjukt bra film, så bra så att jag t om kan se den en gång till! Och imorgon fyller jag år, viie jag är as peppad! Kommer nog bli en grymt rolig dag/kväll :D PUSSPÅER

Av matilda westlin - 13 augusti 2009 10:26

Godmorgon! Nu är jag här på Cleo, har haft öppning idag och det gick bra :) Inte som igår då jag glömde ställa ut blommorna och kom försent, uh dåligt dåligt! Men idag kom jag t om tio min för tidigt, good girl :)


Hela morgonen har jag känt mig som ett barn, det började med att Anton som är ledig väckte mig vid kvart i nio. Då hade han varit vaken i en timme, jag var skit trött och morgonsur så jag försökte somna om hela tiden men gullet mitt fick tillslut upp mig.. Då gick jag upp och borstade tänderna med min nya barntandkräm som smakar jordgubb, haha like a child :p Sedan kokade Anton kaffe åt mig och gjorde iordning en matlåda åt mig, naaaw söt! Sen erbjöd han sig att skjutsa ner mig till stan och det passade perfekt eftersom jag var redan var sen.. och när vi ska åka så säger Anton; men gumman, har du inte glömt nått nu.. Haha, då hade jag glömt att packa ner matlådan ;) Sen i bilen påväg ner till stan så skrek jag till i varje kurva så då sa Anton; haha är du min tjej eller mitt barn du? ;) Haha, gulligt! Jag har verkligen världens bästa kille, jag är så himla glad att jag har dig hjärtat! åh, im in love!

Ovido - Quiz & Flashcards