Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av matilda westlin - 7 augusti 2009 17:44

Men hej vilken dimma det blev ute på Alnö idag.. Fan vad less vi blev när vi kom ut till Havstoviken, där mormor har stuga.. Det var alldeles dimmigt och kallt "/ Men vi satt oss ute på altan och käkade lunch och drack öl ;) Cilla kom också dit :) Vi stannade inte så jätte länge eftersom det var sån dimma så Lisa körde oss in till stan igen och där var det sol och hur varmt som helst :o skumt! Vi la oss ute på gräsmattan hemma hos Lisas mamma och myste där, åt glass och surrade, döhärligt :)


Nu kom jag precis hem till mamma, gud vad mysigt det är att vara här :) Har legat och surrat med henne jätte länge så nu måste jag ta och hoppa in i duschen för vi ska dra ner till stan och käka vid sju.. uuh, jag kommer inte hinna så jag måste ringa och surra med lajsa nu! Blir iaf middag nere på stan sen utgång :) Verkar som om att vi blir många, riktigt nice! och jag har laddat upp med boxen så nu kör vi ;)


Passar även på att ladda upp dagens låt, Lisa dog varje gång den spelades så bara för dig gumman, haha :D

Av matilda westlin - 7 augusti 2009 10:41

Igår gick jag och mötte Lisa vid tio sen drog vi hem till Cilla där även Malin va :) Vi gick sedan ner till båtarna som låg vid ån, drack vin och satt där hela kvällen :D skit mysigt :) När jag kom hem så barkade det, mådde jätte dåligt så Anton fick ta hand om mig, haha tack för att du är så bäst älskling!


Idag är jag ledig så nu ska jag, Linda och Lisa ut till Alnö och sola o bada :D Vi ska nog vara i mormors stuga vid stranden där, kanske blir tranan också, vi får se :D kung väder även, grymt härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards