Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av matilda westlin - 12 augusti 2009 18:42

Idag har jag jobbat 10-17 :) Har varit ganska mycket folk, jag gick även iväg en sväng och köpte en jätte söt klänning på gina och en hårinpackning på h&m :) Sen vid fyra så kom Anton till mig, då gick mormor och köpte världens största mjukglass till han och mig som vi smalade i oss.. Det var även noisette sås på, remember jenny? ;) Sen fick Anton för sig att han skulle ta hål i örat så mormor gjorde ett hål i hans vänstra öra ;) haha så nu har han storbling örhänget där :D haha gulligt!


Och nu har vi precis varit och handlat på citygross, ska äta thaimat idag sen ska jag bara ta det lungt. Jag är äckligt trött.. Jag ska göra en hårinpackning, ansiktsmask och bara va, så jävla skönt! och nu får det bli så att på fredag är vi alla tjejer hemma hos mig och äter mat. Sorry att jag inte kan bjuda alla men mamma är inte sugen på det och det är hennes hus så jag kan inte göra så mycket.. Vi får ses ute istället :) Kanske styr upp en fest senare istället för jag vill verkligen umgås med alla från klassen igen, saknar er så inihelvette!

Av matilda westlin - 12 augusti 2009 18:41

Av matilda westlin - 12 augusti 2009 10:36

Idag är det redan onsdag och jag fyller år på fredag :o damn, vad fort det går.. Jag är lite smått stressad och jävligt less på att jag inte vet hur jag ska göra på min födelsedag.. Jag vill ha en stor fest för alla men mamma surar och vill inte ha en massa stök hemma hos henne (för det lyckas jag alltid ställa till med ;) så det får nog bli middag med tjejerna och så får man träffa alla andra senare :) Mysigt det med men jag hade verkligen velat bjuda alla och haft en stor grillfest.. aja, det blir nog bra det här med. Jag ska bestämma mig under dagen hur jag ska göra så skickar jag ut ett sms om hur det blir :) Btw, nån som vet nån billig bra lokal man kan hyra? 


Igår efter jobbet så for jag o Anton hem till Anna & Jerry på middag :) Skit mysigt och kul att träffa dom! Vi blev där hela kvällen, det blev några glas vin så vi kunde inte ta bilen hem så Anton forsberg var gullig o kom och hämtade oss :)  Både slocknade på engång när vi kom hem, vi måste verkligen ändra våra kvällsvanor.. Jag kommer sluta som död om det fortsätter såhär, sover sjukt lite nu 8-)

Av matilda westlin - 12 augusti 2009 10:35

Ovido - Quiz & Flashcards