Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av matilda westlin - 18 augusti 2009 14:01

Nu har jag varit dålig på att blogga om allt som hänt.. Jenny frågade hur jag hade det på min födelsedag eftersom jag inte bloggat nått om det så nu måste jag ta och skriva lite om vad som hänt ;) Min födelsedag var iaf hur bra som helst! Hade världens mysigaste morgon tsm med min fina pojkvän :) Vi for och hämtade upp Linda på dagen, då köpte vi lunch på Coffeehouse och for sedan hem till mamma och åt varsin sallad :) Linda bjöd mig, gullisen min :) Sen hela dagen så fixade vi med att duka, fixa iordning inför kvällen och fixa oss själva ;) Anton kockade och var verkligen världens underbaraste hela dagen :) Lisa och Moa var dom första som kom och då var klockan ca halv sex :) Dom hade med sig hjärtballonger som Lisa kämpat med att blåsa upp, haha gullis :) Sedan sminkade Moa mig, Lisa och Linda :) Hon är så duktig min mooiis :D Vid sju rullade det in fler tjejer och alla tog varsit glas vin, vi fixade med sminket, håret osv :) Skit mysigt :D Vid åtta åt vi maten som Anton gjort och det var verkligen hur gott som helst! Han kan han min kille ;) Vid tio kom Malin, Lovisa och Alexandra så det slutade med att vi var 14 tjejer hemma hos mamma :D haha ni kan ju tänka er vilket liv det var ;) Massa surr, vin och dans blev det :D Mamma och Anton for t om därifrån, haha! Vi hade det iaf jätte roligt och jag har massor med bilder sen kvällen som jag ska ladda upp så fort jag hittar kameraladdaren :o Jag fick även jätte fina presenter :) Ett shampoo och balsam från Sebastian, en navelpiercing, en Dustit, en stor blomma till håret, ett gulligt kort och ett jätte fint linne från Indiska som jag önskat mig :D ååh, jag är jätte nöjd med hela dagen/kvällen :D Tusen tack tjejer, ni är världens bästa <3 Vi avslutade allt med krogen :) Jätte rolig kväll =D

Ovido - Quiz & Flashcards