Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av matilda westlin - 27 augusti 2009 22:58

och justja, godnatt Malin :D <3

Av matilda westlin - 27 augusti 2009 22:43

Torsdagen var nog den sjukaste dagen på Cleo, vi var tre stycken som jobbade men hade behövt minst två till.. Skit mycket folk men kul var det! Dom flesta av kunderna är så gulliga :) Vid två kom Anton ner och jobbade med mig :) Mormor och Caroline for på smyckesmässa i sthlm så vi skötte butiken, gick super bra! Anton tyckte det var kul och var jätte duktig, haha tror alla tanter blev kär i han, haha :D Efter jobbet for vi hem till pappa och käkade! Sen hem och tog det lungt.


Idag (fredag) så har jag jobbat med Moa och Maja :) Det var mycket lugnare idag så vi har mest suttit och surrat, fikat HALLONGROTTOR och kollat på fjortisbloggar, haha mycket trevligt! Moa var jätte duktig med kunderna, dock inte lika duktig på att riva av kvitton, hela kortapparaten for nästan i golvet när hon skulle dra av ett kvitto :D haha gullfia! Maja var också så himla duktig men det är hon alltid :) Vid fyra skickade jag hem tjejerna eftersom det var så lungt men då istället vid femtiden så kom det hur mycket folk som helst :o Blev nästan panik med alla ungar som for och drog i alla smycken, kunder som blev irriterad för att dom fick vänta så länge på hjälp osv.. Men jag gjorde det bästa jag kunde och det gick ändå hyfsat :) Gick från Cleo kvart i sju och vi stängde sex så ni kanske förstår att jag hade mycket att göra.. När jag var klar så tog jag en tur på stan och inhandlade ett par jeansleggings och en stickad grå kofta från Gina :) Jag är super nöjd :D Sen har jag hunnit med att sola, ätit ett kilo godis och druckit jultee :D haha! Nu ska jag ta en dusch sen gå och sova. Älsklingen min är borta ikväll men han kommer hem senare inatt, saknar dig baby! PUSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards