Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av matilda westlin - 11 augusti 2009 14:56

Imorse när jag kom till jobbet så såg jag och Maja likadana ut, båda hade på sig en vit tunika som vi köpt igår ;p haha ingen visste om att den andra hade varit o shoppat igår så det var sjukt.. Jag berättade även för Maja att jag köpte en rosa klänning på Gina på rea och då visade det sig att Maja också gjort det fast en mörkrosa och jag en ljus, haha ännu sjukare.. Men det var lite roligt att vi både tänkt likadant ;)


Igår jobbade jag som vanligt sedan kom Anton och hämtade mig så for vi upp till pappa och åt middag där sen for jag ner till stan och fikade med Malin och Lisa på Barista, jätte mysigt :) När jag kom hem till Anton så hade han städat hela lägenheten och fixat så fint, gosen min :) Jag var skit trött så jag la mig i soffan med ett glas vin och kikade på Beck sen vid tio så kom Anton hem. Vi satt uppe och kikade på tv, åt rostade mackor, kyckling och myste ända till klockan blev halv fem. "o Så imorse när jag skulle kliva upp var jag inte speciellt pigg.. Hjälp, vad trött jag var..


Jag orkar inte skriva om helgen men det blev fest på fredagen, massa båtåk ända fram till lördagsmorgonen sen på kvällen blev det mys i Antons mammas stuga :) och hela söndagen så låg jag ute och solade, riktigt lyckad helg! :)

Ovido - Quiz & Flashcards