Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av matilda westlin - 22 augusti 2009 23:59

Idag har det verkligen inte varit min dag.. (som jag skrev i förra inlägget) Redan efter en timme på jobbet så var jag less på att jobba själv, tråkigt och det var inte speciellt många kunder.. Plus att jag blev jätte bajsnödig och vågade inte gå på toa för tänk om det liksom skulle komma en kund och så sitter jag där på toa och bajsar? HAHA aldrig! Så jag ringde Anton så han kom ner och fick vakta affären medans jag var på toa, haha sjukt!! Jag tror även att han tyckte att det var lite småroligt att vara med mig där under dagen för han stannade ända till stängning ;) Gullisen min! Han testade smycken och hittade ett jätte fint halsband som han fick av mig :) Jag har massor med bilder på när han testade alla smycken som jag ska ladda upp här så ni får se hur mycket vi hade att göra under dagen, haha sötingen min :) (lägger upp en bild nedanför inlägget) Johan kom och joinade oss på Cleo en stund också, han var as peppad för han skulle dra till Turkiet - Alanya ikväll så han satt och drack några öl där på Cleo ;) Haha typiskt Johan :D Det är typ halva sundsvall som drar dit ikväll, Hampus, Micke plus en massa fler skulle dit och även med samma flyg :) Fan vad roligt, jag vill också! menmen, när vi stängde så gick jag & Anton bort till h&m och köpte en hårfärg till mig och så fick vi skjuts av pappa hem eftersom det regnade som fan ute.. Usch, jävla äckelväder! Vi lagade mat när vi kom hem, eller Anton gjorde ;) Det blev thaimat igen, min favorit ;) Sen var det meningen att Moa & Kicken skulle ha utflyttningsfest men vädret är så jävla opeppande och det var inte så många som kunde komma så det blev inget.. Så ikväll har jag och Anton bara varit hemma, myst, druckit vin och ätit godis så nu mår vi båda sjukt illa! Vi har även sett typ tre filmer ikväll, bla Den gröna milen, åh den är så jävla sorjlig.. Jag grinar varje gång jag ser den.. Anton fick sitta och hålla om mig och jag försökte intala mig själv att det bara var på film men det gick ändå inte att sluta grina, haha jag är så jävla känslig för såna filmer.. Både Linda och Hampus ringde mig när filmen var slut, Linda trodde att jag var förkyld och Hampus blev orolig och frågade vad som hade hänt eftersom att jag var ledsen, åh gullisar! Men som sagt, det var filmen och kanske lite vinets fel ;) Nu ska vi mysa lite sen gå och sova, jag är jätte trött, Anton också! Skönt att kunna sova hur länge man vill imorgon, me like! Puss&godnatt snyggingar! bye

Av matilda westlin - 22 augusti 2009 11:13

Idag är det en sån där helvetes jävla dag som jag bara vill spy på.. Ingenting är bra! Först så vaknade jag av att mormor ringde mig och då var klockan tio över nio och jag skulle öppna tio.. Faaan, jag som hade planerat att gå ner till stan till klockan åtta, göra mig iordning här på Cleo, gå och sola innan och t om börja sätta i mitt löshår men icke.. Jag sover istället, bra jobbat! Jag var klar fem i tio hemma hos Anton och då var det bara att gå snabbt som satan ner mot stan.. I regnet, utan paraply.. ännu roligare! Jag kom tio minuter försent och när jag ska gå in och larma av så slår jag fel kod så det börja tjuta.. Hjälp, vad det tjöt! Var jag inte vaken innan så blev jag det då iaf.. huh! Men jag lyckades ta det lungt och slå rätt kod så det stängdes av på engång, tur det! Så nu är jag här, jag har bytt om ca tusen gånger, jag har inga kläder jag tycker om.. Jag är blöt ihåret, har ingen hårförlängning, mitt hår är gult, slitet och jag har världens utväxt.. Sminket är fult och jag behöver sola!! Både snusen och mjölken till kaffet är slut och eftersom jag är själv så kan jag inte gå och handla heller.. åh, less jag är!!

Ovido - Quiz & Flashcards