Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av matilda westlin - 23 augusti 2009 23:21

Idag har jag och Anton tagit det lungt, vi sov jätte länge sen har vi bara varit liksom.. Jätte skönt! Vi tänkte ta ett tur till Tarzan stigen men klockan rann iväg så vi hann inte.. Istället for vi och handlade mat, det blev en tonfisksallad till middag idag, sällan jag och min tonfisk ;) Jag är helt såld i fisken, haha! Vid fem drog Anton och träffade grabbarna och jag gick ner till stan för att möta mamma & mormor :) Vi har varit på invigningen av den nya butiken Affärn ikväll :) Skit grym butik som bla säljer cheepmonday, secondhand kläder osv.. Var jätte mycket folk där och tjejen som har butiken är jätte gullig! Jag hoppas det kommer gå superbra för henne med allt :) Jag kommer iaf bli en trogen kund, är redan helt kär i allt som fanns där! Så imorgon öppnar hon och jag ska dit och shoppa så fort jag får pengar :D


Nu är jag hemma, eller jag är hos Anton men det är numera mitt hem.. Har inte varit i lägenheten på två månader nu.. Men jag trivs här och jag är så jävla kär i Anton så det är inte sant! Vi funkar så sjukt bra ihop så det är nästan för bra för att vara sant! Men det är sant, haha :D Jag har precis förberett maten inför imorgon.. Hjälp, första gången jag ska laga mat till min lilla kock ;) Men det blir nog bra! Tänker inte skriva vad jag ska göra för nånting, det får bli en överraskning , lalala ;) Sen har jag städat lite här hemma också så nu är det bara min garderob som jag ska fixa.. Kläderna ligger huller om buller så det måste fixas! och efter det så ska jag gå och lägga mig. Hoppas min älskling kommer hem snart, jag saknar honom!

Av matilda westlin - 23 augusti 2009 19:09

Fyfan vad peppande, nu vill jag festa! Haha i really love this song! Åh, pepp! Synd att det är söndag och att jag ska jobba imorgon, bläää! Förresten, så ska jag jobba lite ikväll också, skriver mer om det sen. bye

Ovido - Quiz & Flashcards