Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av matilda westlin - 28 augusti 2009 11:09

Haha oj jag ser nu att jag skrivit fel dagar på mitt tidigare inlägg.. Jag är en dag för tidig.. Men idag är det iaf fredag :D haha yrhuvud! Fick fyra kommentarer om det ;) Men jag orkar inte ändra men ni förstår att jag menar onsdag & torsdag istället ;)


Idag fyller min mormor år :) Åh, grattis världens bästa mormor! Jag fick även en bonus av henne för att jag har varit så duktig att jobba dom här dagarna, att jag lyckats fixa extra personal osv :D Fan vad glad jag blev, hon är så gullig och fin min mormor :) Imorgon ska vi ut till stugan, äta kräftor och fira henne :D Jag ska köpa något riktigt fint till henne, det är hon värd :) Annars idag så är jag jätte glad, hade en jätte mysig natt med min älskling :D Jag kom upp i tid, hann t om städa undan lite hemma innan jag gick till jobbet, very good! Träffade pappa en sväng innan jag började och han bjöd mig på lunch, åh gullis! Hoppas på mycket folk idag :) Sen ikväll ska jag och Anton vara hundvakt åt hans mammas söta vovvisar :) Vi tillbringar hela helgen ute i stugan, ska bli så jävla mysigt :) Ska ladda upp med en box vin, öl och god mat, fan vad jag ser framimot helgen nu :D MYSIGT! Skriver nånting mer sen, nu ska jag surra med Maria som kom hit på lunch :)


Passar på att ladda upp en bild på sötmormor och mina små kusiner :)

Ovido - Quiz & Flashcards