Direktlänk till inlägg 1 december 2008

trött och sliten

Av matilda westlin - 1 december 2008 10:48

Jaha, då vare måndag igen då.. Sitter i datasalen och jobbar, typ det ända vi gör i skolan känns det som? Jag hatar att sitta vid datorn och jobba när man är trött, man blir bara ännu tröttare och orkar inte jobba.. Så dörför skriver jag hellre blogg än sitta och jobba med "vicca" nån häxgrej som jag ska fördjupa mig i på religionen :o blä, tråkigt!


Min helg har varit helt okej. Fredagen var skit mysigt, var hemma och åt middag sen drog mamma ut med tjejerna så jag blev själv hemma. Satt mig vid tvn med en kopp te och väntade på maja :) Hon kom runt åttatiden så då gick vi och köpte godis sen hem och myste framför tvn :) fredrik kom runt elvatiden och då gick jag och la mig. Somnade skit sent, runt tvåtiden. Det gick verkligen inte att somna.. fredrik och maja låg och kikade på nån film som tydligen var skit kul så dom skrattade hysteriskt hela kvällen/natten, haha. Lyckades somna tillslut iaf.


På lördagen så jobbade jag på Cleo :) Det var skit kul, mycket folk så det var full rulle hela dagen :) Vid fyra då jag slutade så fick jag skjuts av mamma hem, jag packade ihop alla saker och for till lägenheten. Gick ner och åt en jätte mysig middag tsm med pappa&agneta :) Vi satt sen och kikade på stjärnor på is och bara myste. Funderade på om jag skulle dra ut eller inte, var sugen men ändå inte.. plus att jag hade inget att dricka :o Men hampus peppade mig som fan så tillslut tog jag tag i allt och började sminka mig o fixa håret :) Fick tag i en vinflaska också så vid nio så kom sara till mig och vi gick över till hampus :) Förfestade där sen blev det krogen. Var ganska mycket folk ute men det sög på bk så jag och sara gick och käkade på subway, haha as gott! sen gick vi till svensson men där var det alldeles för mycket folk så vi drog tillbaka till bk och blev kvar där. tack saragumman för kvällen :) även fast det sög ute så var resten av kvällen kul :)


På söndagen så var jag helt död. Det var halt som fan ute plus att det regnade så jag och linda sket i att gå ner på julskyltningen som vi hade tänkt. Istället så tog jag ett bad och så la jag mig och sov i några timmar :p Riktigt seg dag.. Vid fyra så skjutsade pappa ner mig till stan, gick upp till mormor där även mina kusiner, moster, maja, mamma och fredrik var :) Vi åt lite småplocksmat sen blev det middag och efterrätt, jätte mysigt var det. Älskar mys med middagar osv. Sen åkte jag hem, då kom kunne till mig med chips och så kikade vi på wallander :) Han for när filmen var slut och jag somnade på engång!


Jag skriver mer när jag kommer hem, nu ska jag gå och äta :) puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards