Direktlänk till inlägg 7 december 2008

söndag

Av matilda westlin - 7 december 2008 11:16

Godmorgon everybody :) Imorse hade jag tänkt att vara hurtig och gå upp klockan nio för att sen gå och träna halv tio men tror ni jag orkade upp? Nej, såklart inte.. Det hade varit väldigt skönt att träna så tidigt och ha det gjort men nu ska jag istället ska jag gå och träna halv fem :) Det passet är riktigt roligt så det ser jag framimot.


Igår blev jag hemma, ingen utgång och jag ångrar det faktiskt inte :) Hur roligt det än hade varit att dra ut så är jag glad att jag stannade hemma. Det här är min andra helg sen jag fyllde arton som jag är nykter så det var verkligen inte på nått sätt dåligt att jag stannade hemma, riktigt skönt var det :) Imorse hade jag tio samtal missade från alla möjliga som förmodligen trodde att jag var ute och partade men jag låg faktiskt och sov, det ni ;) Så istället för utgång igår så blev det en tvkväll, jag låg och kikade på finalen på stjärnor på is och det var verkligen grymt, gud vad duktiga dom är :o damn, tänk att kunna åka sådär :) och appropå att åka skridskor så ska dom idag göra en isbana på torget runt statyn :) Det blir fränt :) Hoppas många åker, då blir det lite som i en film när alla åker runt på en isbana på kvällen då det är mörkt ;) Men ni kommer inte få se mig åka där, haha aldrig! Jag kan inte ;) Annars idag så ska jag ta en prommis upp till min lägenhet och hämta lite saker :) Men nu ska jag börja med att dammsuga, mormor & fridde är i stugan så jag ska passa på att städa lite här hemma :p Lillan har stökat ner ganska mycket ;p och för att städningen ska gå bättre så har jag slagit på repeat på låten "pokerface" typ den ända låter jag lyssnar på just nu ;) Skriver mer senare idag. pusspuss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards