Direktlänk till inlägg 14 december 2008

söndag

Av matilda westlin - 14 december 2008 11:15

Då var det söndag igen. Min helg har varit som alla mina andra helger, väldigt slitsamma! Men fredagen var riktigt kul :D Jag jobbade en stund på Cleo på dagen sen gick jag hem, sminkade mig osv och så skjutsade mamma mig hem till Linda & Robin där vi skulle ha våran egna lilla förfest :) myspys gumman! Vi satt i deras mysiga vardagsrum och drack champagne ;) Sen skjutsade Lotta oss bort till Sanna som bor i klingsta. Vi höll till där i lokalen, klingstagården tror jag den hette :) Vi som var där innan åt middag som Sannas mamma hade lagat, gud vad gott det var och efterrätten :o Shitt, jag åt och åt :D haha gott som satan var det! Sen blev det partaj, var jätte mycket roligt folk där :) Vid elva barkade det iväg för mig och Linda så vi fick ringa skjuts in till stan.. Vi hade även missat våran tidigare skjuts och sista bussen hade gått så vi var mer eller mindre tvungna att åka, lite synd med tanke på att vi aldrig hann se Sanna öppna våran present och det var som sagt riktigt kul där:) Toppenfest gumman! Men Stefan kom och hämtade oss så vi for och släppte av en riktigt dragen Linda hemma hos henne ;p Sen for jag vidare in till stan och hoppade av där :) Skulle igentligen dra till Primero men så blev det ej, tyvärr! Vilket jag ångrar som fan idag eftersom jag hade velat träffa dig där. Men som vanligt så gör man bara misstag när man dricker.. Aja, jag träffade en kompis och gick och träffade han & alla, så det blev en kul kväll även fast att vi drog från festen :)


Lördagen var inte alls lika kul, jag sov tre timmar den natten. Tur var att jag sov hemma hos mormor så att det var nära till jobbet. Jag gick upp och gjorde mig klar vid tio sen gick jag ner och jobbade men fyfan säger jag bara. Jag överdriver inte om jag säger att det var den värsta dagen i mitt liv. Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då.. Mormor och jag hade planerat att åka till ikea efter stängning men det var omöjligt med tanke på mitt tillstånd så jag fick förklara och fick gå hem och sova. Mormor var gullig och tog hand om mig även fast allt är mitt eget fel för hur jag mådde ;p Men tur att dagen gick någorlunda fort. Jag kunde inte äta och om jag fick i mig nått så kom det upp lika fort och ångest hade jag! Usch, jag vill varken veta eller minnas nått. Fan, skärpning matilda. Det här funkar inte! Och på sidan av allt så tappade jag bort ett av mitt nya örhänge som jag köpte på dan på fredagen, faan. Det var ett sånt som jag letat svin länge och äntligen hittade, jävla skit! Min svarta kofta försvann också, fan fan fan!


Idag, söndag så ska jag jobba på Bodyshop :) Jag jobbar från ett till fyra sen vid fem så ska jag hem till mamma och äta middag, kusinerna, mormor och alla kommer och ska fira mamma som igentligen fyller år imorgon :) Men nu ska jag måla mina naglar sen ta en dusch, skriver mer ikväll. pussen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards