Direktlänk till inlägg 16 december 2008

hemma =D

Av matilda westlin - 16 december 2008 01:37

hej allihopa. Nu är jag hemma hos mig uppe i haga, åhh vad skönt det är att vara här. Det är helt underbart att bli ompysslad och att bo i stan som jag har gjort nu dom här två veckorna när jag har varit hos mormor men det känns toppen att sova här i natt, i min lilla lägenhet. Jag är också "kattfri", alltså inte för att jag vill slippa min lilla tuss men ikväll kände jag för att vara själv här hemma och inte ta hänsyn till nån, spela hur hög musik jag vill utan att jag får dåligt samvete för lillkatta ;p dock så kan grannarna klaga men det skiter jag i, fast jag tror ingen hör. Dom flesta är nog döva, hoppas ingen granne ser det här bara, haha ;) Mormor har iaf Milla ikväll och där har hon det mysigt och blir bortskämd :) Det ända jag har svårt för nu när jag är här hemma själv är att komma i säng i tid.. Det har jag redan lyckats sabba för kvällen, klockan är snart två och jag borde sova eftersom det är skola imorgon men jag är alldeles för pigg och rastlös för det. Blev även erbjuden lite tidigare ikväll att komma ner till stan på ett glas champagne och jag måste erkänna att jag blev lite småsugen att bara skita i allt, dra ner till stan & strunta i att det är måndag men nee.. Jag tackade nej, skötsam som jag är.. eeh? not! Men nu ska jag dricka upp min julmust, äta mina mackor och gå och sova, haha smaltjej.


En grej bara innan jag går och lägger mig.. Det vore jätte gulligt om nån söt person där ute offrade en minut imorgonbitti för att ringa och väcka mig runt åttatiden. Eftersom jag inte har nån mormor som väcker mig imorgon så känner jag på mig att jag kommer försova mig, även fast jag ställer klockan, buhu sämst! Så väck mig och jag blir superglad, men nu ska jag hoppa i säng. pusspuss, sov gott sötisar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards