Direktlänk till inlägg 26 december 2008

bakis och tappat legget :/

Av matilda westlin - 26 december 2008 14:29

Ny dag, nya tag.

Ja igår så firade vi min Lisagumma som fyllt arton år :) Vi började kvällen med att äta på biteline, blev en pizza för mig och så delade jag & Malin på en flaska vin :) Sen efter det så gick vi hem till Lisa och förfestade där :) Kom ganska mycket folk dit och vi hade det skit trevligt. Surrade, drack vin och umgicks. Vid elva så for några till Erik i haga och jag och massa andra gick ner mot stan. Vi började på aveny men där var det kaos! Sen gick vi vidare och det var så jävla mycket folk överallt. När vi skulle ställa oss i kön till Olearys så upptäcker jag att mitt legg är borta. Jag får panik och hoppar in i första bästa taxi tsm med Lisa och så far vi hem till henne och letar efter legget där i hallen ifall att det skulle ha ramlat ur min jacka eller nått. Såklart så hittade vi det inte så vi for ner med taxin till stan igen. faan, säger jag bara! Jag fick mitt legg för två veckor sen och nu är det borta igen, jag får damp! Jag hatar det här. Jag och mina jävla misstag kostar bara pengar hela tiden. Jag blir så jävla less! Men ifall att nån som var där hemma hos Lisa upptäcker att han/hon råkat tagit fel så att dom har mitt legg så skulle jag dö av glädje om ni ringer mig. Hoppas, hoppas säger jag bara. Men annars får jag göra ett nytt igen, gud vad pinsamt att komma tillbaka till banken och säga att jag ska ha ett nytt.. Igen. faan alltså! Såklart blev kvällen förstörd efter att jag inte hittade legget så jag blev både less och ledsen och ställde mig och kramade om Malin och Lisa, då säger Malin "men gumman, du har sån jävla otur" och det har jag verkligen, fast igår så hade jag stenkoll på allting men ändå försvann legget :/ Alltså jag har varit ut i princip varje helg enda sen ett halvår tillbaka och det har inte hänt att jag har varit ute en hel kväll och haft med mig alla mina saker hem, utan varenda gång så försvinner nånting :o Som förra helgen så försvann min kofta och mitt örhänge. Nästan så att jag förväntar mig att grejer ska bli snodda nu, jag tar det förgivet typ. Men att legget försvann är katastrof! Dyrt och jobbigt att skaffa ett nytt :/ ååh, faan!


Men om jag ska vara lite positiv så förutom att jag tappade legget så var kvällen helt suverän, jag hade jätte kul :) Och det tror jag alla hade :D Lyckad kväll :) i love u girls


bild; tog dom här två bilderna från bdb ;)

 
 
josefin

josefin

26 december 2008 18:35

fan va tärt att de är borta! :/

http://www.nbtcrew.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards