Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av matilda westlin - 10 augusti 2008 11:09

godmorgon :) idag är det söndag och ganska soligt ute, underbart :) igårkväll när vi kom hem så packade vi upp allt, tvättade så mycket vi hann och så tog jag ett långt härligt bad, gud vad jag inte klarar mig utan badkar. sen satt jag mest och surrade itelefon resten av kvällen.

idag ska jag mamma och maja ut till birsta för igår när vi skulle gå av tåget så upptäcker vi att majas resväska är borta, fatta vilken panik. och eftersom sundsvall var sista stoppet så kunde vi gå runt och kolla på tåget om nån annan väska var kvar, typ att nån tagit fel väska men nej. nån fuckad idiot har snott majas väska! där hon hade alla hennes saker. vad jävuskt irriterande & tröttsamt. ja tycker så jävla synd om dig gumman. man packar ju ner typ alla linnen, klänningar, ja i princip alla sommarkläder man har så idag ska vi ut till birsta och köpa allt nytt smink till maja, nya kläder, plattång och nya laddare till mobil och kamera, fan vad onödigt. äckliga idioter som tar andras grejer, skaffa er ett liv, snälla.

och efter det måste jag till lägheten och hämta lite saker sen ska jag till min älskade linda och hämtade min misse :)


14:44

hej igen, nu har ja tsm med mamma och maja både varit på stan och i birsta. shitt vad mycket vi har handlat, verkligen supermycket :) nu ska jag äta sushi som mamma & jag handlat sen möta pappa som ska få min moppehjälm, haha söting som är ute och åker moppe. ikväll har jag inte bestämt vad jag ska hitta på, får se :) men nu ska jag äta, pusspåer.

Ovido - Quiz & Flashcards