Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av matilda westlin - 22 augusti 2008 14:32

idag är jag så fruktansvärt glad, inte bara för att det är fredag utan för att idag när jag är på jobbet och sitter o äter så kommer nån in på affären och gissa vem det är?! JO ALEX!!! min älskade alex :D helt otroligt vad glad jag blev.. jag har smsat med han nästan varje dag sen han flyttade men inte fan har han sagt att han ska komma hem heller.. haha propp! det var igentligen tänkt att han skulle komma hem till mig ikväll och överraska men han kunde inte hålla sig så han kom in till mig på jobbet:D fan vad jag är glad, jag har saknat dig massor gubben, älskade vän! annars så jobbar jag idag :) gick upp klockan åtta imorse, så jag är ganska trött men det går nog över tills ikväll hoppas ja ;) för när jag slutar jobba så ska jag hem, måste fort städa undan alla kläder och allt som jag har överallt i lägenheten sen vid fem kommer sanna, lisa och linda till mig så ska vi käka middag och dricka vin sen blir det utgång :D får ta och skriva om allt imorgon och förmodligen lägga upp en massa festbilder, hoppas jag ;) nä nu ska jag fortsätta äta min lunch tsm med mormor, det blir sushi ;) pussalla.

Ovido - Quiz & Flashcards