Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av matilda westlin - 12 augusti 2008 12:30

hellu, igår hade jag en sjukt mysig kväll tsm med linda :) vi satt på waynes, surrade, drack kaffe och surrade :) vid tio gick vi upp till södermalm, följde med linda som skulle till robin sen blev det film. haha såg sjukaste filmen, minns tyvärr inte vad den hette men det var helt sajko, skrattade oavbrutet genom hela filmen ;) sen hem och sov. somnade med milla bredvid mig.

imorse vaknade jag tidigt.. jag gör alltid det nuförtiden, fast att jag är supertrött :o jag kan helt enkelt inte sova länge. tog en prommis med vovven sen har jag suttit ute på gården hela morgonen tsm med två hundar och en katt, haha jag har mycket att göra? not.

nu har jag precis duschat, ingen är hemma.. alla är och handlar presenter till mig ;) jag har inte kunnat bestämma vad jag ska göra idag, inte ännu. det ända jag vet är att jag ska träffa joel, min kusin på eftermiddagen nångång:) ska försöka ta tag i att göra mig klar och kila ner på stan, jobbigt men nödvändigt. skriver mer ikväll om jag har tid :) pussbabes

maja och jag i santorini, lägg märke till min otroligt snygga & moderna mobil, haaa.

Ovido - Quiz & Flashcards