Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av matilda westlin - 20 augusti 2008 13:06

tja, idag är det onsdag.. inge roligt väder ute idag heller, jag blir så less jag vill ha sommar igen. var meningen att jag skulle ner till stan och äta lunch med lisa&linda idag men då kanske jens skulle komma hit och fixa min dator så jag måste hålla mig hemma, datorn är ju full av virus :s sen har jag faktiskt haft tvättstugan idag, haha andra gången jag tvättar själv :o och det gick jätte bra :) lalala, duktig jag är.

igår gick jag ner till stan och träffade lisa och linda vid tolv ungefär, jag försov mig så dom fick sitta och vänta på mig, haha gullisar. vi åt lunch på charm, satt länge och surrade =) träffade stefan där också :) sen skulle lisa iväg och jobba så jag och linda gick på stan och kikade, köpte två par toppar. ganska onödigt, har gjort av med så himla mycket pengar som jag fick när jag fyllde år, gaah ångest! aja ;) sen åt jag middag, hampus & jag var ute o övningskörde efter maten sen gick jag till friskis och tränade, haha det var så himla fult. jag gick hemifrån kvart i sju och träningen började sju, tror ni jag skulle hinna? haha inte jag. men det trodde jag tydligen igår :s så jag går och går och klockan blir bara mer o mer, tillslut fattar jag att jag inte skulle hinna men då kommer en bil bakom mig och stannar, då är det kunne :) gud vad glad jag blev, så han skjutsade mig till träningen och jag kom itid, tack gubben :) efter att jag tränat kom pappa och mötte mig så vi tog en prommis hem, gjorde inte speciellt mycket mera på kvällen, duschade, kikade på tv och surrade i telefon :)

ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra, moa o jag surrade om utgång men ingen av oss är speciellt peppade längre så vi får se vad det blir :) nu ska jag ner och hämta tvätten, sen göra mig klar =) puss!

gud vad jag älskar den här hunden.

Ovido - Quiz & Flashcards