Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av matilda westlin - 18 augusti 2008 23:40

lördag; vaknade av att pappa väckte mig och berättade att linda hade hittat min mobil..först fattade jag ingenting om vad pappa surrade om men när han berättade så kom jag ihåg allt och det var en så otrolig lättnad att den inte var borta :) På dan så for jag ut till birsta med pappa, köpte jätte fina grejer på indiska och en skit läcker rosa mixer på duka :) for hem sen och då ringer sigrid mig.. surrade lite om fredagskvällen sen bestämde vi oss för en till utgång så jag gjorde mig iordning och for först o käkade med jesper på bk, en hamburgare :) fyfan vad bkburgarna är goda, verkligen min favorit. efter världens godaste mat så fick jag skjuts av jesper till bredsand där sigrid var på förfest hos johan :) satt där och drack med lite folk sen tog vi en taxi in till stan. drog på daltons först, träffade en kompis till sigrid som vi satt och surra med ett bra tag :) sen gick vi vidare till irish, där var det riktigt kul, avslutade kvällen med att dra på bk innan dom stängde sen blev det max o så drog jag hem och sov. skit kul kväll, tack sigridgumman!

söndag; for ut till stugan med pappa, käkade där sen for jag hem till mamma och blev firad av morfar :) resten av kvällen blev lugn, satt vid datorn och såg på tv bara, var riktigt trött och sliten efter min grymt härliga helg.

idag; gick upp vid tio ungefär, tog en dusch gjorde mig klar och gick ner till stan i spöregnet, fyfan vilket jävla äckelväder det har varit idag:s gick o träffade moa, vi skulle gå och käka på china men då har dom stängt så vi gick istället till charm, moasötisen bjöd mig eftersom att jag stod för vinet i fredags :) svin mysigt. när vi var klar så drog moa och jobbade och jag for med pappa ut till birsta för att köpa en korg och en volymtång på clasohlsson:)

nu ska jag färga ögonbryna, göra en ansiktsmask och sen gå och lägga mig :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards