Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av matilda westlin - 30 augusti 2008 16:10

lördag, uppdatering

idag har jag inte gjort mycket, mest tagit det lungt. febern har gått över men jag är fortfarande så otroligt snuvig :o aja, det är smällar man får ta och jag tänker inte stanna hemma för det. var ner på cleo förut och fick två VIPbiljetter till stadshuset av lotta :) hon skulle inte gå så jag fick dom, så ikväll blir det förmodligen stadshuset :) nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig så får vi se vart jag ska sen. ska träffa alex en sista sväng ikväll också, han drar till norge i natt :/ sämst! aja, nu ska jag dra, pussalla

Av matilda westlin - 30 augusti 2008 10:27

gårdagskvällen var jätte mysig, började med att jag övningkörde ut till alnö sen kom alla dit. vi åt kräftor, drack vin och hade supertrevligt :) vid nio nångång for vi hem. linda och jag var riktigt peppad på att dra ut men då blev klockan så sent när jag kom hem och hon skulle till robin så vi sket i det. istället tog jag ett bad, gjorde ansiktsmask och bara slappade.. somnade ganska sent.

idag; vaknar vid halv tio och jag har världens feber :( var meningen att jag skulle följa med linda o kika på robins match idag kl tolv men det går inte nu. jag måste vara hemma och vila :/ ikväll är det planerat för utgång och jag vill verkligen med! så nu ska jag lägga mig och vila o hoppas att jag blir bättre.. skriver mer senare idag.

linda och jag ute nångång nånstans ;)

Ovido - Quiz & Flashcards