Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av matilda westlin - 29 augusti 2008 15:18

fredag idag och det är äntligen helg =D

har nu klarat av en vecka i skolan, usch vad jävulskt tråkigt jag tycker det är. var mycket mer peppad att gå i skolan förra året och det flöt på riktigt bra men nu vette fan. en vecka har gått och jag är dödligt less.. träffade carro idag på skolan, surrade om att kanske ses i helgen, jag hoppas =D skit kul att umgås igen baby. annars idag så har jag haft jävligt ont i halsen och feber, jag vill verkligen inte bli sjuk :/ kände redan igår vid middagen hur ont jag hade i kroppen och kvällen var hemsk. jag var nästan grinfärdig, så dåligt mådde jag :o men alex kom och hämtade mig så for vi hem till pappa hans och såg på en skit rolig film, men det var det nog bara jag som tyckte för alex gick iväg typ hela tiden, haha :p aja det var riktigt kul att träffas igen, jag har saknat dig baby. for hem vid tio nångång, sen la jag mig och kikade på "sex and the city."


just nu så sitter jag på nightlife och läser ett blogginlägg, eller inte bara ett utan flera som handlar om mig ;) har faktiskt inte sett dom förut, grymt gulliga. dom här kommer jag att spara och läsa om & om igen för det här gjorde mig verkligen sjukt glad. underbara du!


ikväll ska jag ut till stugan och äta kräftor med typ hela familjen :) blir nog inte där till längre än åtta så vi får se vad jag ska hitta på efter det. utgång imorgon iaf =D 

Ovido - Quiz & Flashcards