Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av matilda westlin - 11 augusti 2008 17:19

igårkväll så for jag och handlade med mamma, då träffade jag jesper där på ica, surrade lite med honom sen berättade jag att jag skulle till linda och hämta milla och gullig som han är så skjutsade han mig dit upp, sen hem igen, tack vännen :) efter att jag kommit hem, tog jag det bara lungt, lite senare blev det film och mys med min babe. for hem vid tolv ungefär, satt mig och surrade med mamma lite innan jag gick och la mig.


idag är det måndag och jag vaknade ganska tidigt utav att min mobil ringde.. var så trött så jag orkade inte ens kolla vem det var. en halvtimme senare tröttnade jag på att försöka somna om så jag kikade på mobilen och såg att det var linda som hade ringt så jag ringde upp och satt i nästan två timmar och surrade med henne :) döhärligt att prata om allt som har hänt och händer, me like. efter allt surrande så gick jag upp och väckte maja och mamma & så åt vi frukost:) sen tog jag en dusch, gjorde mig klar och gick ner till stan. så idag har jag tillbringat dan på stan, köpte en jättefin ljuslykta och en ring på indiska :) indiska är numera min favoritaffär och ett måste om man är på stan. gick även ner till expert och knäppte kort till legget, usch fyfan vad äcklig man blir på sånadär kort, knäppte om två gånger så nu har jag åtta fula kort på mig som jag bara vill spy på, haha. men skit samma, skönt att ha det gjort så jag kan få mitt legg nångång :) sen gick jag till cleo och satt där o surrade med lotta en stund :) efter det gick jag till bling och hejade på anton, träffade även stefan där :) shitt, han har jag inte träffat på säkert ett år, jag och jenny umgicks med han och dennis ibland ute på alnö där dom bodde, haha det här var flera år sen så det var fan kul att ses igen :) aja, sen gick jag och köpte lim till mitt löshår och så kom mamma o hämtade mig. så nu är jag hemma :) väntar på mat, gaah, gud vad gott med svensk mat, det har jag faktiskt saknat riktigt mycket efter mina två veckor i grekland. så nu ska jag äta, sen ikväll ska jag ner på stan och fika med linda nånstans :)  pussalla.

linda och jag hos hampus =)

Ovido - Quiz & Flashcards