Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av matilda westlin - 31 augusti 2008 14:02

vilken jävla kväll igår, fyfan vad kul jag hade =D

började med middag hos mig, vi käkade surströmming :p drack nån snaps sen gjorde jag mig klar, rakke hade vägarna förbi så jag gick ut en sväng o surrade med han, han skulle till kramfors och spela, typ dj eller nått :) efter det så tog jag en prommis upp till linda, hennes mamma och kent var där. började dricka vin och surrade om allt från himmel till jord. alex kom förbi och gjorde oss sällskap tills vi skulle gå ner på krogen, var skit trevligt! sen vid tio/elva nångång när vi gick ner så sa vi hejdå till alex. fuck vad jobbigt det var, jag hatar sånt där! allt känns så konstigt, jag saknar dig som fan redan vännen. varför ska du bo i norge för? 

aja iaf, vi drog till liquid där robin, danne, rasmus, hampus, mats och alla var, satt oss med dom vid ett bord :) sen ville alla vidare till bk så jag hängde på grabbarna dit, linda och robin drog hem för att robin skulle ha match jätte tidigt imorse. men vi drog till bk och i kön så träffar jag carro larsson, ställer mig och surrar med henne o vi bestämmer oss för att dra på stadshuset eftersom jag hade två vipbiljetter dit. gick in en sväng på bk, köpte en shots sen drog vi vidare till stadshuset. var skit lätt att komma in, vi visade bara biljetten och gick in :) och det var sånt jävla drag där inne, sjukt mycket folk. jag träffade fan alla där, hur kul som helst =D var både dansgolv nere och i spegelsalen så carro&jag var fan överallt hela tiden, sjukt kul. sen drog vi ut därifrån och träffade lite folk. vid tre/halv fyra drog jag till bydalen och sov.

vilken jävulskt rolig kväll, den bästa på länge. tack alla inblande =D dock hade jag inge batteri på telen så ingen har kunnat nå mig och nu har jag ingen aning om vart den är, så ni vet varför ni inte kan nå mig. det som var synd med kvällen var att jag glömde min kamera hemma så jag har inga bilder, världelöst! plus att jag hade kortet med mig igår och jag vågar inte ens kolla hur mycket jag har gjort av, minst 700 iaf :s shiit, jag ska aldrig ta med mig kortet nå mera, sämst.

aja, idag har jag bara slappat, var förbi viktor med mats en sväng och nu kom jag precis hem, väntar på att linda ska komma hem från robins match så ska vi gå runt sidsjön :) så ni får ringa henne om ni vill ha tag i mig :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards