Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av matilda westlin - 14 augusti 2008 15:25

14 augusti idag och jag fyller 18 år :D 

imorse vaknade jag utav att mamma och maja kom in och sjung för mig med en massa fina blommor, fika på säng och presenter :D jag fick jätte mycket småsker, bla smink och hårgrejer sen fick jag en massa pengar, presentkort och faktiskt en KAMERA! haha.. så jävla härligt. sen satt vi och fikade i min säng och surrade. helt underbar morgon.

annars idag så har jag tagit det jätte lungt, var ner på stan med mamma en sväng, köpte p-piller till katten, träffade micke där och han berättade att leeam hade blivit biten av en annan hund, stackarn. sen gick vi vidare till h&m och så for vi och handlade på martells, då ser jag linda komma gående så vi plockar upp henne och åker hem. hann surra lite grann om gårdagen i bilen, resten tar vi ikväll, haha. nu är jag hemma, ska ha middag med familjen ikväll sen så får vi se vad jag hittar på, tror jag ska upp till haga och sova iaf :)


igår vid tio så for jag ner till stan, skulle träffa två tjejer från dagbladet som skulle intevjua mig för att jag fyller arton, så vi satt där på cleo pratade lite grann och tog en massa kort. och fyfan vad ful alla blev, hua jag bara skrattade åt allihopa. tillslut fick vi till en ganska så bra bild men då tycker fotografen att jag blev sur och tråkig på den så hon tar istället världens fulaste bild på mig och det är den som är med i tidningen idag. haha, tro inte att jag har valt den själv, jävla äckelbild :p och artikeln blev riktigt pinsam tycker jag, så det där ska jag aldrig mer göra om.

aja, sen kom mamma ner till stan vid tolv ungefär, då gick jag och käkade lunch med henne och leyla på 1891 :) så otroligt mysigt. när vi var klar så gick vi på stan en sväng sen skulle leyla iväg och jag & mamma blev fikasugen så vi gick upp till charm och tog varsin kopp kaffe :) då kommer stefan och sätter sig med oss :) vid halv två var mamma tvungen att fara hem och jag skulle upp till vårdcentralen vid två så stefan skjutsade upp mig dit :) sen blev det fika och uppvaktning av mig hos pappa, åt tårta och fick presenter :) fick ganska mycket pengar till körkortet och sen det bästa, presentkort på indiska, me like =)

vid sex ringer mamma mig och frågar om jag vill åka ut till birsta så jag följer med henne, handlade lite värmeljus och en jätte fin tavla som jag ska ha i lägenheten :) när vi kom hem ringde hampus och sa att han och jesper skulle ut o festa så jag bestämde mig för att hänga med. gjorde mig klar, gick ner till stan och så fick jag skjuts upp till hampus. satt där med han och jesper och drack vin, pärondrinkar o surrade =) supertrevligt. lite senare kom kunne dit, han var nykter så han satt med oss ett tag sen skjutsade han ner oss till stan och vi gick in på bk. det första vakten gör när jag går in är att kolla på mig länge och tillslut säger han, GRATTIS med världens leende haha, så jävla söt. så vi gick in och jag blev bjuden på fan allt. fick först en öl av jesper sen kom hampus med drinkar och så fick jag en jätte stor god drink utav kunne, hampus och jesper :) fyfan vilka gullisar. sen gick vi över till olaerys och träffade lite folk och vid två då allt stängde skjutsade kunne hem mig :) tack så jätte mycket för kvällen, jag hade skit kul. ni är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards