Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av matilda westlin - 16 augusti 2008 19:50

tjabba!

jaa, vart ska jag börja? jag hatar när jag missar att skriva blogg på nån dag, jävligt störande för jag har världens sämsta minne men jag ska göra ett försök att komma ihåg allt jag har gjort sen sist jag skrev =)

det sista jag skrev var att jag skulle till mamma och bli firad av mormor och resten av familjen och det var supermysigt. mormor kom hit med champagne och så åt vi smörgåstårta, fikade och drack lite :) skit mysigt. sen kommer kicki över, (grannen) och ger mig en present, en flaska vin, så jävla söt. fick jätte fina saker jag ska ha i lägenheten utav mormor sen fick jag ett presentkort på indiska så nu har jag 1000 kr att handla där för ;) underbart. vid tio skulle maja till fredrik och då passade jag på att åka med mormor som skulle skjutsa maja dit, for hem till mig i haga:) gjorde inte så mycket på kvällen, andreas kom över ett litet tag och hade en present till mig, fick vin utav honom :) jätte gulligt, tack vännen. har fått mycket alkohol nu, haha.

på fredagen vaknar jag vid elva utav att malin ringer och väcker mig, haha söting. gick upp och duschade sen kom mamma och hämtade mig så for vi hem till oss på södermalm och började fixa till kvällen =) mamma gjorde iordning grillspett, sallad och så gjorde vi en jätte fin bål som skulle vara en välkomsdrink ;) vid tre kommer stefan till mig och säger grattis en sväng, sötis :) sen vid fyra kommer sigrid till mig. sätter oss och surrar ett tag och så öppnar jag hennes present, iih söthjärtat. får en jättefin presentförpackning med kroppssmör från bodyshop, så jävla härligt. det bästa jag vet =) sen kommer lisa och linda och har med sig en jätte fin bukett med blommor :D fick jätte fina vinglas och ett läppglans av linda :) sen kom resten av tjejerna :) då satt vi oss ute på altanen i solen och drack och åt mat. hade så jävla trevligt :D tack alla för att ni ville komma och gjorde min födelsedag helt underbar, jag älskar er. och tack för alla fina presenter, fick en stor geleråtta och ett par sjukt snygga underkläder av alla tjejer :) tack snyggingar. sen vid åtta så hade vi ju suttit och druckit sen klockan fem så alla var lite rund underfötterna ;) haha.. satt oss och lockade hår, sminkade oss och pratade =) jag hade verkligen skit kul. vid tio så drog vi ifrån mig, alla splittrades men jag linda och sigrid gick ner på svensson och så bjöd sigrid mig på en cider =) jag mådde verkligen inge bra, var alldeles för full så vi stannade bara ett tag sen drog vi vidare till bk men då kommer inte linda in för att vakterna tyckte hon var för full så vi drar till skönsmon för att träffa robin. påväg dit så ska såklart linda hitta genvägar så vi går igenom världens buskar och då tappar linda sin klacksko och eftersom klockan var ganska mycket så var det kålsvart ute så vi försökte lysa med mobilen och leta efter skon men lyckas inte hitta den. så vi fortsätter att gå, då har jag tappat min mobil i buskarna, vilket jag inte märkte förrns senare på kvällen när jag kommer hem :s går och träffar robin sen går linda och robin hem till han och jag ner till stan för att träffa stefan men eftersom min mobil var borta så får jag inte tag i honom. träffar timmy nere i stan så han följer med mig en bit hem så jag skulle slippa gå hem själv, supergulligt. tillslut kommer pappa och skjutsar hem mig sista biten, deckar sen på sängen. men min kväll var riktigt kul, tack underbara ni.

ska lägga upp resten av bilderna på bilddagboken, mwestliin 

Ovido - Quiz & Flashcards