Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

hårförlängning

Av matilda westlin - 25 augusti 2009 22:23

Åh äntligen, nu har jag långt hår igen :D Haha, sjukt att man kan bli på så mycket bättre humör av att känna sig fin :o Pappa har varit jätte gullig och satt i förlängningen ikväll, ganska bra att han gjorde det den här gången istället för att jag gjorde det.. Jag gör så slarvigt och det blir tovor på en gång.. Men pappa är noga han och gjorde det superbra, gulligt av han tycker jag :) Fick inte plats med alla slingor som jag brukar så jag har ca 20 st extra som jag kan ha i reserv, kung det! Sen skjutsade han mig med moppen upp till lägenheten så att jag skulle kunna hämta en resväska som jag lånat av mormor, hon ska ha den imorgon för hon och dom nya ägarna av Cleo ska på mässa i sthlm och köpa in nya smycken :) Så jag har hunnit med en moppetur idag också, haha ;) Det kändes exakt som förr då man for ute på kvällarna med högklackade skor, vrålsminkad och for runt och trodde man var huuuur snygg som helst, haha det var en rolig tid.. Inte för att jag såg ut så ikväll men själva känslan av att åka moppe inne i stan såhär sent kändes lite som tiden då man var fjooorska ;) HAHA!!


Men nu är jag hemma, har precis gjort en ansiktsmask som jag fick av pappas gulliga tjej :) Så nu kanske min hy återhämtar sig lite iaf. Jag ska gå och lägga mig om ca en timme, jag måste! Men först ska jag ringa min Moois :D och justja, jag shoppade ett par skit sköna leggings från Indiska idag, jag älskar dom! Hittade även ett par jätte söta strömpor /strömbyxor med bollar på, haha jag vill ha dom! Blir nog att jag köper dom imorrn. Näe, nu ska jag tvätta bort masken, den börjar rinna.. goodnight everybody!

 
 
Ingen bild

Moa

26 augusti 2009 10:14

calll meeeeeeeee babyyyyyy! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards