Alla inlägg den 17 november 2009

Av matilda westlin - 17 november 2009 22:30

Nu har jag precis kommit hem från Jenny :) Jonna & Sandra var också där, vi drack tee, kikade på Desperate och bara myste! Det här vill jag göra om varenda tisdag, så mysigt :) Pappa skjutsade hem mig och nu ligger Anton och sover.. Jag har precis ätit två kanelkakor med fyra lager ost, mm gott! Nu ska jag äta vindruvor, kika på tv en stund sen gå och sova jag med! Jobb på bvc imorgon fram till klockan tolv sen ska jag ut till Jc och jobba där fram till klockan fem så det är nog dags att gå och sova snart om jag ska klara av dagen imorgon :) Puss&godnatt

Av matilda westlin - 17 november 2009 20:05

Nu har jag ätit middag med Anton :) Så nu ska jag bege mig bort till södermalm, hem till Jenny och ha myskväll med henne och tjejerna :)

Av matilda westlin - 17 november 2009 19:02

Ja, då har man färgat håret igen då! Jag gick till Kicks där dom hade supermycket extrapriser på hårfärger så jag köpte två stycken.. Jag tänkte dra till och göra nått vågat så jag köpte hårfärger som såg oranga ut :D viie, snyggt! Men eftersom jag redan har så mörkt hår så blev det fan ingen skillnad, haha lyckat! Lite av utväxten försvann men håret blev bara mörkare tycker jag? huh :o Här är iaf färgen jag använde.. Hur det blev behöver jag inte ens knäppa kort på 8-)


  

Av matilda westlin - 17 november 2009 16:04

Sådär, nu är tvätten klar.. Äntligen! Jag har hett på mig smink och kläder så nu ska jag ner mot stan.. I regnet! Jag ska kika på nån hårfärg.. Har en sådär fem centimeters utväxt som är så äcklig så jag bara vill spy.. Men nu ska den bort! Så jag tar en tur ner mot stan! Måste kolla på ett läppglans också! Anton ska ner till banken efter jobbet så jag möter nog upp honom efteråt så åker vi hem tillsammans! HEJDÅ


  

Av matilda westlin - 17 november 2009 12:56

Igår natt drömde jag att jag fyllde 20 år.. Jag vet inte vart vi var men det var på nått stort ställe, typ ett köpcenter fast jag bodde där? hm, skumt men så var det! Jag var med Moa och jag skulle gå på toa.. Det gick inte att låsa så jag bad henne vakta medans jag gick på toa.. Det gjorde hon inte, så det kom in en tjej när jag satt där.. Jag blev svin förbannad och sprang ut och tog tag i Moas hår och drog henne bakåt jätte hårt så att hon ramlade bakåt.. Sen kutade jag iväg och Moa efter.. Jag låste in mig i nån lägenhet som fanns där och hon efter mig.. Bankade på dörren och jag var jätte rädd så jag gömde mig.. HAHAH VARFÖR??? SJUK DRÖM! Sen var allt som vanligt.. och vi firade mig! HAHA sjukt!!


MEN FAN VAD JAG SAKNAR DIG GUMMAN!!

Av matilda westlin - 17 november 2009 11:30

Idag ska jag tvätta.. Vi har inte tvättat på jätte länge så det kommer säkert bli sex/sju maskiner.. Uhu, jobbigt!! Jag har redan startat igång tre maskiner så nu ska allt tvättas.. Handdukar, sängkläder, kläder.. Ja allt! Tråkig dag men jag måste! Nu ska jag gå ner och slänga i en ny maskin.. och förresten, våran maskin som vi har här i badrummet vill vi ha 1500kr för.. Nån som är sugen på att köpa? :) Jag har inte använt den än enda gång, knappt Anton heller..

Av matilda westlin - 17 november 2009 10:27

Igår på bvc träffade jag en gammal lärare från Södermalmsskolan.. Jag kände såklart igen honom men jag trodde aldrig att han skulle komma ihåg mig.. Men det gjorde han :O haha sjukt! Jag frågade hur han kunde göra det och han svarade att jag var lika vacker då som nu.. Haha? Ja såhär vacker är jag alltså ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards