Alla inlägg den 24 november 2009

Av matilda westlin - 24 november 2009 19:54

HAHHAA på Moas nya jobb så jobbar hon med SAIFOOON som är en IPHONEEE!!! HAHHAHAHAHHAHAHAH as bra, så kan man ringa med henne eftersom jag inte har några pengar på min FOOOOON!!! eller har nån IPHONEEE.. eller hur moaaaa?

Moa; jaaaaFOOOOON!!!!


..omg!! vilken humor :D

Av matilda westlin - 24 november 2009 16:45

Nu har jag jobbat klart, sitter på mammas kontor och väntar på henne.. Jag ska iväg till pappa och äta nu vid fem, skönt att slippa göra mat idag :) Sen så kommer Anton hem vid sju. Får se om jag orkar göra nått med håret idag :P Man är verkligen helt slut efter en arbetsdag.. Jag har även pratat med Fredrik så nu har jag fått tiderna på JC för den här veckan :) Kollade också hur mycket jag jobbade förra veckan, då hade jag jobbat 53timmar fastän att jag var ledig på tisdagen :o För en vanlig arbetsvecka är 40timmar.. Så då kan man snacka om att jag jobbar mkt!! aja, nu ska vi åka, skriver mer ikväll! PUSS

Av matilda westlin - 24 november 2009 10:32

Idag har jag sovmorgon, DET ÄR SÅ UNDERBART!!! Jag klev upp sju varje morgon hela förra veckan plus igår så den här morgonen behövdes verkligen! Jag börjar klockan ett idag på BVC men jag ska nog gå tidigare så jag kan äta lunch tillsammans med mamma :) Får se om vi går ut och äter eller om hon tar med nån mat :) Sen jobbar jag fram till klockan fem, så det blir ett kort pass idag :) Sen ska jag hem och fixa med håret.. Haha jag hann aldrig med det igår :P Jenny kom ju hit så vi satt och surrade, pratade om nyår och drack en öl ;) MYSIGT! Anton och Eric grejade i garaget med skotern, dom ska styla den med nån ny lampa som dom inte får till.. om jag förstår rätt :P Dom var iaf klar vid tio så då for dom och Anton & jag åt middag :) Det var jätte gott! woho, jag lyckades med maten den här gången med :D Vi gick och la oss vid elvatiden :)

Ovido - Quiz & Flashcards